جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 24174 |
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ | ارسال توسط :
44 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

امسال سایت «ایران نمایش» براساس مناقصه‌ای که برگزار شد توانست عهده‌دار فروش بلیت‌های جشنواره تئاتر فجر باشد و البته همین انتخاب که طبق گفته دبیر جشنواره به دلیل بهتر بودن پیشنهاداتش برگزیده شده، تاکنون حاشیه‌هایی را به همراه داشته است. در روزهای گذشته پس از معرفی رسمی سایت«ایران نمایش» برای فروش بلیت‌های سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر یکی […]

امسال سایت «ایران نمایش» براساس مناقصه‌ای که برگزار شد توانست عهده‌دار فروش بلیت‌های جشنواره تئاتر فجر باشد و البته همین انتخاب که طبق گفته دبیر جشنواره به دلیل بهتر بودن پیشنهاداتش برگزیده شده، تاکنون حاشیه‌هایی را به همراه داشته است.

در روزهای گذشته پس از معرفی رسمی سایت«ایران نمایش» برای فروش بلیت‌های سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر یکی از سایت‌های رقیب که بلیت‌فروشی بسیاری از تئاترها را در طول سال و نیز جشنواره در چند دوره گدشته برعهده داشته، بیانیه‌ای اعتراض‌آمیز برای انتخاب یک سایت دیگر منتشر و ادعا کرد که سازوکار انتخاب شبه‌ناک بوده است.

در این بین دست‌اندرکاران جشنواره قصد داشتند سایت  فروش را برای اهالی رسانه زودتر باز کنند تا زمان تهیه بلیت آن‌ها با مردم همزمان نباشد اما طبق اعلام مدیر روابط عمومی جشنواره، به دلیل مشکلی که در سامانه بانکی مربوط به تهیه بلیت خبرنگاران پیش آمده، از شب گذشته تاکنون سایت برای این امر امکان خدمات رسانی نداشته است.

از سویی دیگر رقابت میان دو سایتی که متقاضی فروش بلیت‌های جشنواره امسال بودند، خود باعث بروز حاشیه‌هایی شده، این در حالی است که سایت دیگری که اکنون از میدان رقابت خارج شده و در دوره‌های قبل و چند جشنواره اخیر بلیت‌فروشی را برعهده داشت هیچ گاه بدون مشکل نبوده است.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 24174 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید