چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 24928 |
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۳۴ | ارسال توسط :
45 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

استاندار خراسان رضوی – علیرضا رشیدیان با اشاره به ماه پایانی سال و زمان پرداخت حقوق کارکنان اظهار کرد: اگر دستگاه های اجرایی در پرداخت حقوق و مزایا مشکلی دارند باید نسبت به رفع آنها اهتمام ورزند تا هیچ کارمندی در بخش دولتی و عمومی با مشکلات مالی روبرو نشود. وی افزود: گزارش عملکرد ۶ ماه […]

استاندار خراسان رضوی – علیرضا رشیدیان با اشاره به ماه پایانی سال و زمان پرداخت حقوق کارکنان اظهار کرد: اگر دستگاه های اجرایی در پرداخت حقوق و مزایا مشکلی دارند باید نسبت به رفع آنها اهتمام ورزند تا هیچ کارمندی در بخش دولتی و عمومی با مشکلات مالی روبرو نشود.

وی افزود: گزارش عملکرد ۶ ماه مالی دستگاههای اجرایی نشان می دهد مدیران باید در زمینه برقراری انضباط مالی آموزشهای لازم را فرا گیرند و میزان آگاهی خود نسبت به قوانین و مقررات مالی را افزایش دهند. همچنین مدیران باید در این زمینه در چارچوب قوانین عمل کنند و در مزایده ها و مناقصه ها دقت لازم را داشته باشند و  سعی کنند طرح های مختلف با دقت بسیار و هزینه حداقلی اجرا شوند.

وی گفت: مدیران باید به اجرای برخی طرح ها نظیر نوسازی ناوگان حمل و نقل و احیای بافتهای فرسوده که مورد تاکید رئیس جمهوری است اهتمام ورزند و همکاری لازم و انسجام در فعالیتها داشته باشند.
رشیدیان با اشاره به تسهیلات ۱۲هزار میلیارد تومانی در بخش توسعه اقتصاد روستاهای کشور افزود: جذب سهم استان از این اعتبارات بر اساس ابلاغیه ای که در سراسر کشور انجام شده تا پایان خرداد سال آینده است و باید هر چه سریعتر به اجرای طرح ها و جذب اعتبار مربوطه اقدام شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به برگزاری پنج همایش مربوط به حوزه اقتصادی و فناوری طی اسفند ماه جاری در مشهد اظهار کرد: ما به دنبال جذب سرمایه گذار در مشهد و خراسان رضوی هستیم تا بتوانیم منابع مالی بیشتری برای توسعه تولید و اشتغال جذب کنیم.
رشیدیان با تاکید بر تعامل بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی با مردم گفت: اقدامات بسیار از جمله راه اندازی میزهای گفت و گو بین دولت و اقشار مختلف، مجامع مشورتی بانوان و جوانان، توسعه تشکلهای غیر دولتی، راه اندازی خانه احزاب و جوانان و تشکلهای غیر دولتی از جمله اقدامات استان برای افزایش تعامل دولت با مردم بوده است.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 24928 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید