جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 28621 |
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۵۹ | ارسال توسط :
71 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

حمید بنایی در حاشیه پنجاه و هشتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در گفتگو با خبرنگار ما درباره عدم نظرخواهی وزارت کشور از نمایندگان مردم در خصوص انتخاب جانشین علیرضا رشیدیان، گفت: این ضعف به دولت وارد است و علی رغم اینکه به همراه نمایندگان مجلس و اعضای مجمع نمایندگان استان جلسه […]

حمید بنایی در حاشیه پنجاه و هشتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در گفتگو با خبرنگار ما درباره عدم نظرخواهی وزارت کشور از نمایندگان مردم در خصوص انتخاب جانشین علیرضا رشیدیان، گفت: این ضعف به دولت وارد است و علی رغم اینکه به همراه نمایندگان مجلس و اعضای مجمع نمایندگان استان جلسه ای با معاونان و رئیس دفتر رئیس جمهور و نیز وزیر کشور و معاون پارلمانی اش داشتیم و آن ها اعلام داشتند در انتخاب استانداران جدید، زمانی که به گزینه ها برسند، حتما با نمایندگان مشورت می کنند.

وی اضافه کرد: ما قصد دخالت در امور دولت را نداریم اما انتظار داشتیم حداقل حرف ها و قول هایی که پیش از رای گیری چهار وزیر از سوی وزیر کشور مبنی بر انتخاب مرضی‌الطرفین برای استانداری خراسان رضوی داده شد، محقق شود.

بنایی درباره شاخص های استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: استاندار باید مزیت های خراسان رضوی را به خوبی بشناسد و با دولت، قوه قضائیه و مجلس رابطه خوبی داشته باشد تا بتواند گره مشکلات را بگشاید. از طرفی، استان ما در بحث اعتبارات و زیرساخت ها دچار کمبود و مشکل است و در سند توسعه استان هنوز عقب هستیم. استاندار جدید و فردی که قرار است برای مدیریت خراسان رضوی تعیین شود باید به همه این مسائل اشراف داشته و وزارت کشور هم فردی با این ویژگی ها را منصوب کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قول وزیر کشور مبنی بر مشورت با نمایندگان استان برای انتصاب استاندار جدید، ما هم با توجه به اینکه سکانداری استانداری خراسان رضوی دارای جایگاه خطیری است؛ از امنای استان خواستیم تا به این قضیه ورود کرده و به مجلس و دولت کمک کنند تا استاندار خوبی برای خراسان رضوی منصوب شود اما متاسفانه این ضعف و نقد به وزیر کشور وارد است که چرا هیچ نظرخواهی در این زمینه صورت نمی گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی درباره گزینه های مطرح شده استانداری در فضای مجازی گفت: این نام‌ها تنها در بین افواه عمومی عنوان می شود و این طور نبوده که بر روی گزینه خاصی در مجمع بحث و نتیجه گیری شود.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 28621 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید