چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3460 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۳۸ | ارسال توسط :
99 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیران کم تجربه می‌توانند با مدیریت کردن اوضاع و کمک گرفتن از دیگران عملکرد درخشانی از خود بروز داده و تهدید‌ها را به فرصت‌هایی ارزشمند برای پیشرفت خود و شرکتشان تبدیل می‌کنند. در اینجا برای مدیران جوان و تازه‌کاری که نمی‌خواهند در برابر مشکلات ماه‌ها و سال‌های اول کار مدیریتی تسلیم شوند، پنج توصیه طلایی برای تبدیل […]

مدیران کم تجربه می‌توانند با مدیریت کردن اوضاع و کمک گرفتن از دیگران عملکرد درخشانی از خود بروز داده و تهدید‌ها را به فرصت‌هایی ارزشمند برای پیشرفت خود و شرکتشان تبدیل می‌کنند.

در اینجا برای مدیران جوان و تازه‌کاری که نمی‌خواهند در برابر مشکلات ماه‌ها و سال‌های اول کار مدیریتی تسلیم شوند، پنج توصیه طلایی برای تبدیل شدن به مدیرانی بزرگ و تأثیرگذار ذکر شده است.

۱.به خود و افرادتان اجازه و جسارت ریسک کردن بدهید

موفق‌ترین مدیران و رهبران دنیا کسانی بوده‌اند که دل را به دریا زده و ریسک کرده‌اند. بنابراین بر مدیران تازه‌کار که یکی از ویژگی‌های بارزشان جسارت و متهور بودن است.

۲.با ارائه بهترین عملکردتان، الگویی عملی برای کارکنان خود باشید

در واقع مدیران یک سازمان بهترین و در دسترس‌ترین الگوی کاری افرادشان هستند و به شکل شگفت‌انگیزی بر آنها تاثیر می‌گذارند. این تاثیرگذاری در مورد مدیران تازه‌کاری که کارکنان هنوز در مورد آنها ذهنیت خاص و پیش قضاوتی ندارند بیشتر است.

۳.هیچ کدام از پل‌های پشت سرتان را خراب نکنید

 مدیران تازه‌کار باید به تمام مشتریان، تامین‌کنندگان، کارکنان و حتی رقبایشان به‌عنوان شرکای بالقوه خود و شرکتشان در آینده نگاه کنند و در نتیجه نباید به گونه‌ای عمل کنند که آنها را از خود برنجانند و همکاری‌های بالقوه آنها را در آینده از دست بدهند.

۴.به افرادتان اعتماد داشته باشید و به آنها تفویض اختیار کنید

در اینجا چاره کار این است که به افرادتان اعتماد کنید و با واگذاری اختیارات و مسوولیت‌ها به آنها به گونه‌ای عمل کنید که آنها از آزادی عمل و اختیار کافی برای نشان دادن لیاقت و توانمندی‌ها برخوردار شوند و در نتیجه بسیاری از ناممکن‌ها را ممکن سازند.

۵.از افرادتان نظر بخواهید و از آنها مشاوره بگیرید

مدیران تازه‌کار نباید هیچ‌گاه فراموش کنند که هستند بسیاری از کارکنان که به تغییر مدیریت شرکت به‌عنوان فرصتی ارزشمند برای نشان دادن توانایی‌ها و پتانسیل‌های خود و عرض اندام در برابر مدیریت جدید می‌نگرند. پس باید به این فرصت با دقت و خردمندانه نگاه کرد و از طریق مشورت گرفتن از کارکنان با یک تیر دو نشان زد.

پایان خبر- ن ش

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3460 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید