پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 2476 |
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۷:۵۱ | ارسال توسط :
74 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

«نیاز به بیداری»  حاصل چندین سال تأمل، پژوهش و تفکر نویسنده آن، کاوشی است در مسائل جهان امروز و جایگاه انسان. این نویسنده که متولد آبان ماه  ۱۳۵۷  در تهران است.با قرار گرفتن در مسیرها و جریانات گوناگون در زندگی و درک ماهیت این رویدادها به اطلاعات و اسرار بسیاری از این جهان واقف گشته […]

«نیاز به بیداری»  حاصل چندین سال تأمل، پژوهش و تفکر نویسنده آن، کاوشی است در مسائل جهان امروز و جایگاه انسان.

این نویسنده که متولد آبان ماه  ۱۳۵۷  در تهران است.با قرار گرفتن در مسیرها و جریانات گوناگون در زندگی و درک ماهیت این رویدادها به اطلاعات و اسرار بسیاری از این جهان واقف گشته است.  به ترتیبی که از دوران کودکی تلاش جدی و سختی  برای یافتن سوالات و چرایی های زندگی از سر گذرانده است.

علیرضا گودرزی درباره انگیزه های نگارش این کتاب می گوید: دوران کودکی این جانب یکی از سخت ترین مراحل زندگی ام بوده است و در زمانی که به سن بالاتری رسیدم با رویدادهای تلخ دیگری روبرو گشتم، این چنین بود با تجربیات بسیار نسبت به اوضاع و حال روز اجتماعات خود، جهان و علت رسیدن جوامع به چنین دوران هایی به فکر تحقیق در چگونگی و پیدایش جهان افتادم. برای درک و فهم بیشتر مجبور شدم به سراغ علوم گوناگونی رفته و با خواندن مطالب بسیار و درک آن به رابطه ای فلسفی میان رفتار انسانها و جهان فیزیکی دست یابم، همچون که در زمان حال بزرگترین فکر بشر شناخت رابطه میان موج و ماده می باشد این ارتباط حقیقی میان مواد و امواج ارسالی می تواند جوابگوی بسیاری از سوالات ذهن بشر باشد چنین بود که با تفکرات چندین ساله و مطالعات پی در پی به چنین نتایجی دست یافتم. تجربیات اینجانب در زمینه های مختلف زندگی و برخورد با مسائل گوناگون مرا بدان وامی دارد که به فکر نوشتن مطالب و تجربیات خود بیافتم سال های زیادی را مشغول تحقیق و بررسی در مورد اوضاع سیاسی، اقتصادی و نظامی جهان بوده ام و با داشتن اطلاعات نسبت به اوضاع تاریخ به خطر نابودی نسل بشریت فائق آمدم به لطف و مرحمت خالق جهان توانستم در حدود  ۴۰ مقاله در زمینه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به انتشار برسانم از آن پس به فکر انتشار کتاب خود افتادم و با کمک و همدلی عزیزانی در این راه و حمایت خالق جهان به چاپ کتابی به نام نیاز به بیداری دست یافتم.

علیرضا گودرزی، سابقه فعالیت نوشتاری در برخی از خبرگزاری های فعال کشورمان داشته و دست به انتشار مقاله های علمی و پژوهشی مختلفی زده است.

یادآور می شود که نیاز به بیداری را سید محمد میرکمالی (روزنامه نگار پیشکسوت مطبوعات کشور) ویراستاری کرده و  انتشارات بال سو به قیمت هفت هزار تومان منتشر کرده است.

 

پایان خبر – ن . ش.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2476 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید