جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 20139 |
تاریخ انتشار : ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ | ارسال توسط :
35 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه از میزبانی این دانشگاه برای برگزاری بزرگترین جشنواره علمی کشور خبر داد. دکتر علی اکبر محسنی در نشست خبری دهمین جشنواره ملی حرکت اظهارکرد: جشنواره ملی حرکت به لحاظ کمی و کیفی معتبرترین و بزرگترین جشنواره علمی در سطح کشور است که اعتبار علمی آن از جشنواره خوارزمی و […]

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه از میزبانی این دانشگاه برای برگزاری بزرگترین جشنواره علمی کشور خبر داد.

دکتر علی اکبر محسنی در نشست خبری دهمین جشنواره ملی حرکت اظهارکرد: جشنواره ملی حرکت به لحاظ کمی و کیفی معتبرترین و بزرگترین جشنواره علمی در سطح کشور است که اعتبار علمی آن از جشنواره خوارزمی و فارابی نیز بیشتر است.

وی ادامه داد: اولین دوره جشنواره ملی حرکت سال ۱۳۸۶ در دانشگاه تهران برگزار شد و تا چهار دوره متوالی دانشگاه تهران میزبان این جشنواره ملی بود و دوره پنجم این جشنواره ملی در دانشگاه شهید بهشتی، دوره ششم در دانشگاه صنعتی شریف، دوره هفتم در دانشگاه شیراز، دوره هشتم در دانشگاه مشهد و دوره نهم در دانشگاه کرمان برگزار شود و دوره دهم نیزدر دانشگاه کرمانشاه برگزار می شود.

این مقام مسئول در دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به بحث تمرکز زدایی از مرکز شده و در همین راستا وزارت علوم نیز بسیاری از برنامه های اثرگذار خود را به دانشگاه های خارج از پایتخت همچون کرمانشاه واگذار می کند که این یک اقدام موثر در راستای توسعه پایدار است.

محسنی خاطرنشان کرد: این جشنواره گامی بسیار موثر و محسوس و فراگیر برای پیوند دانش با جامعه و دانشگاه با مردم است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: جشنواره ملی حرکت یک جنبش علمی برای رسیدن به هدف اصلی سند چشم انداز ۲۰۲۰ یعنی رسیدن ایران به جایگاه اول علمی منطقه در سال ۱۴۰۴ است.

وی با بیان اینکه سپردن میزبانی این جشنواره از اردیبهشت ماه امسال به دانشگاه رازی کرمانشاه اعلام شد، گفت: دهمین دوره جشنواره ملی حرکت در روزهای دوم تا پنجم آذر به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

محسنی تصریح کرد: محل برگزاری نمایشگاه جشنواره ملی حرکت که ۱۰۲ دانشگاه از سراسر کشور در آن شرکت دارند، نیز محل نمایشگاه های دائمی کرمانشاه واقع در پارک شاهد خواهد بود.

 جشنواره ملی حرکت یک مسابقه سراسری است که هر سال با هدف ارائه آثار و دستاوردهای انجمن های علمی دانشگاهی در دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود. هر ساله بیش از ۳۰ هزار نفر در قالب انجمن های علمی در دانشگاه های سراسر کشور بطور مستقیم برای این جشنواره مشغول فعالیت هستند و این جشنواره در دو سطح دانشگاهی و ملی برگزار می شود که در بخش دانشگاهی از اردیبهشت تا مهر هرسال فرصتی است برای علاقه مندان این جشنواره تا در بخش های رقابتی و نمایشگاهی فعالیت داشته باشند و سپس برگزیده ها وارد بخش ملی می گردند.
پایان خبر- س ز
منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 20139 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید