پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 27704 |
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۴۷ | ارسال توسط :
53 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

امروز با وجود مشغله فراوان و ترافیک همه ما ترجیح می دهیم برای بررسی و خرید هر نوع کالایی به وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنیم . با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت در کشور ما میتوانیم براحتی از طریق گوشی موبایل یا لپ تاپ به وب سایت مورد نظر مراجعه کنیم […]

امروز با وجود مشغله فراوان و ترافیک همه ما ترجیح می دهیم برای بررسی و خرید هر نوع کالایی به وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنیم . با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت در کشور ما میتوانیم براحتی از طریق گوشی موبایل یا لپ تاپ به وب سایت مورد نظر مراجعه کنیم و کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهیم .

رایان تامین ویرا از معتبر ترین شرکت های ارئه دهنده راه حل برای کسب و کارهای نوین است که امکان مشاهده و بررسی خدمات و محصولات متنوع خود را در وب سایت فراهم کرده است . 

شرکت رایان تامین ویرا با بهره‌گیری از سالها فعالیت موسسین و مدیران این شرکت در بخش های مختلف خصوصی و دولتی و کسب تجربه و با تکیه بر علم و دانش روز ، در بهار ۱۳۹۶ پا به عرصه وجود گذاشت تا با بهره‌گیری از توان و تجربه بالای نیروهای خود در بخش های متفاوت در صنایع و اقتصاد میهن عزیزمان به خودکفایی و پیشرفت دست یابیم.

خدمات و محصولات رایان تامین ویرا:

بخش صنعتی :
۱-تعمیرات اینورتری(همه مدل)
۲-تعمیرات دستگاه های صنعتی
۳-تعمیرات برد های الکترونیکی
۴-تعمیرات cnc
۵-راه اندازی اتوماسیون صنعتی
۶- پشتیبانی خطوط تولید
۷- مشاوره و راه اندازی خطوط تولید
۸-تهیه مکانیکال سیل ، پکینگ و اورینگ
۹-نقشه کشی صنعتی
۱۰-مشاوره و فروش ربات صنعتی
۱۱- فروش پرس های صنعتی
۱۲-تولید تابلو برق صنعتی

بخش نرم افزار :
۱- طراحی سایت
۲-طراحی نرم افزارهای ویندوزی
۳-شبکه
۴-طراحی اتوماسیون
۵-طراحی crm
۶-تهیه و تامین سخت افزار

در این راستا بهترین خدمات صنعتی در رایان تامین ویرا ارائه می شود . همچنین، این شرکت با نگاهی ویژه به فناوری های روز دنیا و بررسی مقالات ، نشریات و سایت های معتبر دنیا ضمن رصد اتفاقات و بررسی فناوری‌های نوین و بکارگیری دانش های نوین ، می‌کوشد با برطرف نمودن نیازهای داخلی در گام نخست ، به صادرات خدمات در عرصه بین الملل در گام بعد بپردازد .

هم اکنون شرکت رایان تامین ویرا با توجه به کیفیت بالای خدمات و محصولات خود ، گوی سبقت را از سایر شرکت ها ربوده و پیش از پیش در راهی که آغاز نموده ، مصمم به توسعه است. 

 برای ارتباط با کارشناسان رایان تامین ویرا از طریق تلفن های تماس و یا ایمیل شرکت در ارتباط باشید .

تلفن تماس : ۶۶۳۹۹۸۱۷ – ۵۵۲۷۵۹۶۶-۰۲۱
همراه (واحد بازرگانی) : ۰۹۰۸۲۰۳-۰۹۱۲ 

 

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 27704 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید