پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5189 |
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ | ارسال توسط :
92 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

 سرهنگ «علی یوسفی»، رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس گیلان از کشف چوب قاچاق به ارزش بیش از ۲۵۳ میلیون ریال در رشت خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبر مبنی بر این‌که دو متهم در لشت نشا نسبت به قاچاق چوب جنگلی اقدام می کنند، بررسی موضوع در دستور کار […]

 سرهنگ «علی یوسفی»، رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس گیلان از کشف چوب قاچاق به ارزش بیش از ۲۵۳ میلیون ریال در رشت خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبر مبنی بر این‌که دو متهم در لشت نشا نسبت به قاچاق چوب جنگلی اقدام می کنند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

وی با تصریح بر این‌که مأموران با تحقیقات پلیسی به صحت گزارش ها پی بردند، افزود: طبق بررسی ها این دو متهم با علامت‌گذاری و صدور پروانه جعلی و پلاک‌کوبی درخت های جنگلی، نسبت به برش و قاچاق چوب های جنگلی اقدام می کردند.

یوسفی با تأکید بر این‌که دو مرد ۵۵ و۴۲ ساله اهل و ساکن لشت نشا در این رابطه شناسایی شدند، یادآور شد: مأموران با تحقیقات پلیسی دو کامیون حامل چوب های قاچاق این دو قاچاقچی را در یکی از جاده های لشت نشا شناسایی و کامیون ها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این دو کامیون بیش از ۲۳ تن چوب جنگلی قاچاق در رشت کشف شد .

یوسفی با یادآوری این‌که چوب ها مذکور ۲۵۳ میلیون و ۵۸۰ هزار ریال ارزش داشتند، یادآور شد: دو راننده و یک قاچاقچی این چوب ها پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مقام های ذی‌ربط معرفی شدند.

پایان خبر – ش الف

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5189 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید