سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | 2024-03-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 25377 |
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۹:۵۹ | ارسال توسط :
24 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: بیش از ۳۰ هزار نفر تا پایان تعطیلات نوروزی در سامانه حساب شهروندی برای طرح ترافیک جدید ثبت نام کرده‌اند و از امروز چهارشنبه (پانزدهم فروردین) برخی سهمیه‌های خاص نیز امکان بارگذاری مدارک خود را خواهند داشت. محمد فرجود گفت: سامانه حساب شهروندی، به نشانی my.tehran.ir  که […]

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: بیش از ۳۰ هزار نفر تا پایان تعطیلات نوروزی در سامانه حساب شهروندی برای طرح ترافیک جدید ثبت نام کرده‌اند و از امروز چهارشنبه (پانزدهم فروردین) برخی سهمیه‌های خاص نیز امکان بارگذاری مدارک خود را خواهند داشت.

محمد فرجود گفت: سامانه حساب شهروندی، به نشانی my.tehran.ir  که از اواخر سال گذشته برای ثبت نام طرح ترافیک جدید راه اندازی شد در طول روزهای گذشته و حتی تعطیلات نوروز بدون کوچکترین اختلالی فرایند ثبت نام طرح ترافیک را انجام داده است و تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر اطلاعات و درخواست خود را ثبت کرده‌اند که پیش بینی می شود با آغاز روزهای کاری سال جدید این آمار بسیار بیشتر شود.
وی افزود: خبرنگاران و جانبازان عزیز هم می توانند از روز چهارشنبه پانزدهم فروردین ماه مدارکی را که در راهنمای سامانه وجود دارد بارگذاری و ثبت نام خود را تکمیل کنند.
فرجود ادامه داد: فرایند و شیوه نامه تخصیص طرح ترافیک به سهمیه‌های خاص بر عهده اداره صدور آرم معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است.

وی تاکید کرد: ساکنان محدوده طرح ترافیک باید توجه داشته باشند برای ثبت نام و بهره گرفتن از امتیازات و تمهیدات طرح ترافیک حتما باید عوارض نوسازی و پسماند خود را پرداخت کرده باشند و بدهی به شهرداری تهران نداشته باشند و باید ملک مورد نظر حتما مسکونی باشد. مستاجران یا کسانی که به شکل شراکتی از واحد مسکونی بهره می برند نیز پیش از ثبت نام باید برای گرفتن یک سهمیه به توافق رسیده باشند.
او گفت: در بخش حمل و نقل عمومی مالکان آژانس ها باید ابتدا در سامانه موسسات اتومبیل کرایه به نشانی http://taxi-agency.tehran.ir ثبت نام کنند ولی راننده‌های موسسه در همان سامانه حساب شهروندی اطلاعات شخصی و خودرویشان را به ثبت برسانند.
به گفته فرجود شهروندان توجه داشته باشند برای ثبت نام در سامانه محدودیت زمانی ندارند، اما برای ورود به محدوده طرح ترافیک در هر زمانی باید قبل از آن اقدام به ایجاد حساب شهروندی و ثبت نام در سامانه نمایند و مراحل خرید و رزرو طرح را انجام دهند در غیر این‌صورت مشمول جریمه خواهند شد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در پایان به شهروندان توصیه کرد پیش از ثبت نام، راهنمای سامانه و همچنین پرسش های متداول(FAQ) را به طور کامل مطالعه کنند.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 25377 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید