جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 25134 |
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ | ارسال توسط :
78 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

پارچه ترگال به دو صورت ساده و کجراه تولید و عرضه می شود که نمونه کجراه آن دارای بافت مقاوم تری است و به همین علت از آن برای دوخت انواع لباس کار و لباس هایی که نیاز به مقاومت بیشتری در برابر عوامل محیطی دارند بهره می برند. کارخانجات اصفهان را باید بزرگترین تولیدکننده انواع پارچه ترگال در کیفیت […]

پارچه ترگال به دو صورت ساده و کجراه تولید و عرضه می شود که نمونه کجراه آن دارای بافت مقاوم تری است و به همین علت از آن برای دوخت انواع لباس کار و لباس هایی که نیاز به مقاومت بیشتری در برابر عوامل محیطی دارند بهره می برند.
کارخانجات اصفهان را باید بزرگترین تولیدکننده انواع پارچه ترگال در کیفیت های مختلف معرفی کرد که برای تمام ارگان های مصرف کننده مانند بیمارستان ها، مدارس، سازمان های خدماتی و … انواع بهترین پارچه ترگال را تولید می کنند.

گروه صنایع نساجی رنگین نما با بیش از ۲۰ سال سابقه در طراحی و تولید انواع پارچه، دارای تیمی متخصص است که تمام توان و تخصص خود را برای ارائه خدمات به شما به کار می گیرند. بافت، رنگ، چاپ، و تکمیل انواع  پارچه های کم عرض تا۲۰۰ سانتیمتر در گروه صنایع نساجی رنگین نما صورت می پذیرد.

این گروه تولیدی با مدیریت مهندس فلاحتی با تولیدی روزانه ۲۵۰۰۰ متر انواع پارچه های متنوع  و با  بهره گیری از ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا، سعی در به حداکثر رساندن کیفیت پارچه های تولیدی وپیشرو در ارائه خدمات، گامی اساسی درتامین بخش بزرگی از نیاز بازار ایران و خاورمیانه در زمینه های پارچه های پیراهنی، نظامی، شلواری ، یونیفورم ادارات وموسسات و مدارس، پارچه های مانتوئی، لباس کار ،پزشکی، پارچه های صنعتی ، بنا نهاده است.

صنایع نساجی رنگین نما تولید‌کننده جدیدترین طرح های پارچه سال ، به عنوان یکی از برترین و بزرگترین کارخانه‌های نساجی ایران، پایایی و پویایی را رمز موفقیت و بقای خود در این سالهای پر فراز و نشیب می دانند. مدیران، کارکنان و کارگران این شرکت همواره در صدد بوده‌اند، همت و تلاش ایرانی را با تولید محصولاتی که شالوده قدمت و نوآوری است به منصه ظهور برسانند و امید دارند تا از دیار علم، حکمت و هنر ، راهی به سوی دروازه‌های جهانی این صنعت بگشایند چرا که معتقدند ایرانیان همیشه شایسته بهترین‌ها هستند.

انواع پارچه نخی و الیاف مصنوعی تا عرض ۳ متر ، شامل انواع کجراه ، ساده ، تترون و …. بخشی از تولیدات صنایع نساجی رنگین نما است. مجموعه امکانات فوق در کنار دانش فنی و تجربه کارکنان به همراه بهترین مواد اولیه برای تولید محصولات مطابق با استانداردهای جهانی فراهم گردیده است.

برای دیدن انواع پارچه و سفارش محصولات شما را به پیج اینستاگرام صنایع نساجی رنگین نمای سپاهان nassajifalahati دعوت می کنیم.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 25134 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید