سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | 2024-03-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 12028 |
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ | ارسال توسط :
55 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

رئیس سابق دفتر سیاسی حماس در گفتگویی ضمن انتقاد از مواضع رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که بطور مشروط آماده مصالحه با رژیم اسرائیل هستند. به نقل از مهر، «خالد مشعل» رئیس سابق دفتر سیاسی حماس در گفتگو با مجله اشپیگل اظهار داشت: حماس آماده است تا بطور مشروط با رژیم اسرائیل مصالحه کند.  وی […]

رئیس سابق دفتر سیاسی حماس در گفتگویی ضمن انتقاد از مواضع رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که بطور مشروط آماده مصالحه با رژیم اسرائیل هستند.

به نقل از مهر، «خالد مشعل» رئیس سابق دفتر سیاسی حماس در گفتگو با مجله اشپیگل اظهار داشت: حماس آماده است تا بطور مشروط با رژیم اسرائیل مصالحه کند. 

وی با بیان اینکه حماس آمادگی پذیرش یک کشور مستقل فلسطینی در مرزهای ۱۹۶۷ را دارد، افزود: اگر حماس متوجه شود که رژیم اسرائیل قصد و نیت جدی برای سازش دارد، آمادگی متقابل خود را اعلام خواهد کرد.

رهبر سیاسی سابق حماس گفت: ما از خودمان با هر ابزار و وسیله نظامی که در اختیارمان باشد دفاع می‌کنیم. البته ترجیح می‌دادیم سلاح‌های پیشرفته‌ای را داشته باشیم که اسرائیل دارد.

گفتنی است که هنوز مشروح گفتگوی مشعل با اشپیگل منتشر نشده است.

پایان خبر- س ر

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 12028 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید