جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18756 |
تاریخ انتشار : ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ | ارسال توسط :
30 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

خسرو ابراهیمی‌نیا (رییس ستاد ایمن سازی واحدهای صنفی تهران)درباره ساخت مجدد پلاسکو و وضعیت ایمنی واحدهای باقیمانده پلاسکو تاکید کرد: از نظر ما پلاسکو پرونده‌ای مختومه محسوب می‌شود. وی اظهار کرد: درخصوص پلاسکو موضوع اسکان‌واحدها از جمله بحث‌های مطرح بود که در این زمینه با همکاری بنیاد مستضعفان اقداماتی انجام شد و وظیفه ما به […]

خسرو ابراهیمی‌نیا (رییس ستاد ایمن سازی واحدهای صنفی تهران)درباره ساخت مجدد پلاسکو و وضعیت ایمنی واحدهای باقیمانده پلاسکو تاکید کرد: از نظر ما پلاسکو پرونده‌ای مختومه محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: درخصوص پلاسکو موضوع اسکان‌واحدها از جمله بحث‌های مطرح بود که در این زمینه با همکاری بنیاد مستضعفان اقداماتی انجام شد و وظیفه ما به انجام رسید. پس از آن بحث ساخت مجدد این بنا در تخصص اتاق اصناف محسوب نشده و بر  همین اساس از جایگاه ما می‌توان گفت که پرونده پلاسکو مختومه است.

ابراهیمی نیا یادآور شد، ماده ۲۷ قانون نظام صنفی واحدها را به رعایت مسائل بهداشتی و امنیتی و ایمنی ملزم می‌کند و  بند ز ماده ۳۷ اتاق اصناف را  به عنوان ناظر این بخش معرفی کرده است.

پایان خبر – ف م

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18756 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید