چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 20562 |
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ | ارسال توسط :
35 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

شبکه یک سیما «با کاروان» حج ۹۶ تا پایان ایام حج همراه می شود. به نقل از روابط عمومی شبکه یک، “با کاروان” برنامه‌ای زنده است که به منظور پوشش آخرین اخبار و اطلاعات حج تمتع سال ۹۶ از شبکه یک سیما پخش می شود. این برنامه روزهای یک شنبه و چهارشنبه هر هفته از […]

شبکه یک سیما «با کاروان» حج ۹۶ تا پایان ایام حج همراه می شود.

به نقل از روابط عمومی شبکه یک، “با کاروان” برنامه‌ای زنده است که به منظور پوشش آخرین اخبار و اطلاعات حج تمتع سال ۹۶ از شبکه یک سیما پخش می شود.

این برنامه روزهای یک شنبه و چهارشنبه هر هفته از تهران و مدینه منوره پخش خواهد شد. مدت زمان پخش این برنامه ۳۰ دقیقه می باشد.

حجت الاسلام قاضی عسگر، نماینده ولی فقیه در امور حج و سرپرست حجاج ایرانی امروز، چهارشنبه چهارم مرداد مهمان با کاروان خواهد بود تا درباره آخرین اقدامات حج ۹۶ و برنامه هایی که در ایام مناسک حج در مدینه و مکه اجرا می شود با بینندگان گفتگو کند. مهمان روز یک شنبه هشتم مرداد با کاروان نیز حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت خواهد بود.

“با کاروان” به تهیه‌کنندگی مجید خواجه‌نژاد و مقداد مومن‌نژاد و با مجری گری محمدهادی صلح جو و علی جباری کاری از پخش شبکه یک سیما و تولید حج و زیارت سازمان صدا و سیما است که روزهای یکشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۶:۴۰ به صورت زنده از این شبکه پخش می‌شود.

پایان خبر- س ر

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 20562 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید