سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 24515 |
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۰۹ | ارسال توسط :
34 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر با انتقاد از استخدامی اخیر در شهرداری بوشهر، افزود: بدنه زحمت کش شهرداری با عشق و ایثار به مردم شهر خدمت کرده و می‌کنند. از این رو پرسنل زحمتکش شهرداری بعد از ۳۰ سال تلاش بی وقفه انتظار دارند فرزندان آنها که اغلب دارای تحصیلات عالیه هستند به […]

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر با انتقاد از استخدامی اخیر در شهرداری بوشهر، افزود: بدنه زحمت کش شهرداری با عشق و ایثار به مردم شهر خدمت کرده و می‌کنند. از این رو پرسنل زحمتکش شهرداری بعد از ۳۰ سال تلاش بی وقفه انتظار دارند فرزندان آنها که اغلب دارای تحصیلات عالیه هستند به صورت جایگزین آنها در شهرداری مشغول به کار شوند.

توسلی اضافه کرد: در کمال تأسف شاهد آنیم که افرادی با حمایت فلان مدیر شهرداری بدون طی شدن مراحل استخدامی در شهرداری مشغول به کار شده اند که نه تنها صلاحیت های لازم را ندارند، بلکه از هیچ عرف و منطقی نیز پیروی نشده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: طی چهار ماه اخیر مکاتبات متعددی داشتم که شهرداری از خرد کردن و شکست غیرقانونی معاملات جدا خوداری کند؛ اما شاهدیم که مکرراً این امر در حال اتفاق افتادن است و پروژه های عمرانی بزرگ شهرداری به مناقصه عمومی گذاشته نمی شود و پروژه ای یک میلیاردی در شهرداری مرکز استان، به پیمانکار نزدیک مدیران شهرداری به صورت غیر قانونی واگذار می شود که ما از همه این موارد اطلاع داریم و منتظر اصلاح این روند هستیم.

توسلی خواستار شفافیت در فضای مدیریتی شهرداری شد و گفت: نیاز است برای جلوگیری از تکرار این موارد شورای شهر و شهرداری به سمت ایجاد شفافیت حرکت نموده و فضایی را ایجاد کنند که عموم مردم بتوانند بر عمکلرد این دو ارگان نظارت داشته باشند و اگر شهرداری این روندها را اصلاح نکند لازم است این موارد به اطلاع عموم رسانیده شود تا مردم بدانند چه کسانی در این زمینه مقصر هستند.

وی اظهار داشت: نظارت بر عملکرد شهرداری از وظایف شوراهاست و حمایت از منافع شهروندان و شهر اولویت اصلی ما در شورای پنجم است؛ شورا و شهرداری در تعامل سازنده با یکدیگر و قانونمداری می توانند توسعه را برای شهر بوشهر و حفظ حقوق شهروندان فراهم آورند.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 24515 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید