چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 16117 |
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱ | ارسال توسط :
71 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

حسین توکلی گفت: با توجه به موارد اصلاحی و رشته های جدید علاوه بر رشته های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ زمان انتخاب رشته برای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور (به غیر از دانشگاه آزاد اسلامی) ساعت ۲۴ فردا یکشنبه ۲۸ خرداد پایان می پذیرد. […]

حسین توکلی گفت: با توجه به موارد اصلاحی و رشته های جدید علاوه بر رشته های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ زمان انتخاب رشته برای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور (به غیر از دانشگاه آزاد اسلامی) ساعت ۲۴ فردا یکشنبه ۲۸ خرداد پایان می پذیرد.

به نقل از مهر، توکلی افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد که تاکنون انتخاب رشته نکرده اند تا فردا فرصت دارند نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: همچنین داوطلبانی که پیش از این نسبت به انتخاب کد رشته محل های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته امتحانی مجاز اقدام کرده اند می توانند با توجه به اصلاحیه های ۲۱ و ۲۵ خرداد دفترچه انتخاب رشته، کدرشته های انتخابی خود را ویرایش کنند.

وی اظهار داشت: تا صبح امروز شنبه ۲۷ خرداد از میان ۶۵۶ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته، تعداد ۳۲۶ هزار و ۱۲ داوطلب انتخاب رشته کرده اند.

توکلی تاکید کرد: ظرفیت پذیرش در دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به غیر از دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به اصلاحات دفترچه تعداد ۱۶۹ هزار و ۶۵۵ نفر اعلام شده است.

وی افزود: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقمند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد نیز هستند ضرورت دارد براساس اطلاعیه دانشگاه آزاد در مهلت مشخص شده به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد مراجعه و نسبت به انتخاب کد رشته محل های تحصیلی مورد علاقه خود با ضوابط و شرایط مشخص شده اقدام و کد رشته محل های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه درفرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد ثبت کنند.

پایان خبر- س ر

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 16117 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید