جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 2686 |
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ | ارسال توسط :
62 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

محسن خزایی در ۱۵ آذر  سال ۵۱ در خانواده ای مذهبی که ذاکر اهل بیت بودند متولد شد، او در سال ۷۴به عنوان متصدی صدا  فعالیت خود را در صداو سیما  آغاز کرد و بخاطر شور و نشاط خاصی که در برنامه های جوان ایجاد می کرد و با جوانان ارتباط زیادی داشت مدیر باشگاه خبرنگاران […]

محسن خزایی در ۱۵ آذر  سال ۵۱ در خانواده ای مذهبی که ذاکر اهل بیت بودند متولد شد، او در سال ۷۴به عنوان متصدی صدا  فعالیت خود را در صداو سیما  آغاز کرد و بخاطر شور و نشاط خاصی که در برنامه های جوان ایجاد می کرد و با جوانان ارتباط زیادی داشت مدیر باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان شد.

اوج کارش زمانی بود که جریان تکفیری گروهک جندالشیطان در جنوب شرق فعال شده بود . او یکبار از کمین گروهک تکفیری در حادثه تروریستی تاسوکی نجات یافت. شهید محسن خزایی پس ار موفقیت در باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان به عنوان مدیرخبر معرفی شد و پس از فعالیت ها ی تخصصی و حرفه ای خبر، عشق دفاع از حرم  او را به سوریه کشاند .او در سوریه بعد از هر گزارش خبری خود ، در بین رزمندگان مقاومت مداحی اهل بیت می کرد تا به امروز که ندای الهی را لبیک گفت و به خیل دوستان شهیدش پیوست.
شهید محسن خزایی در اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار خمپاره به ناحیه سر به شهادت رسید.
از این شهید والا مقام  دو پسر و یک دختر به یادگار مانده است.
همچنین تامر صندوق ، تصویربردار خبرگزاری صدا و سیما هم از ناحیه کتف زخمی شده  و هم اکنون در بیمارستان بستری است.
فرصت پرس، شهادت این همکار رسانه ای در جبهه نبرد حق علیه باطل را به خانواده معزز ایشان و اصحاب رسانه تبریک و تسلیت عرض می نماید.
پایان خبر – ی ش
منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2686 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید