سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 2471 |
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۷:۰۷ | ارسال توسط :
167 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

نخستین بانوی زن ایرانی که توانست یک شرکت بین‌المللی را به نام خود ثبت کند. وی عضو اتاق بازرگانی و دارای مجوز شرکت حمل‌ونقل است. مهندس فاطمه قیمی دارای ۳ دوره عضویت در هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی، ۱۲ سال عضویت و ریاست بخش حل اختلاف و رسیدگی به شکایات تجار، شرکت‌ها و رانندگان و… […]

نخستین بانوی زن ایرانی که توانست یک شرکت بین‌المللی را به نام خود ثبت کند. وی عضو اتاق بازرگانی و دارای مجوز شرکت حمل‌ونقل است.

مهندس فاطمه قیمی دارای ۳ دوره عضویت در هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی، ۱۲ سال عضویت و ریاست بخش حل اختلاف و رسیدگی به شکایات تجار، شرکت‌ها و رانندگان و… است، همچنین توانسته بیش از ۹۵درصد این پرونده‌ها را با صلح و سازش طرفین مختومه کند.

همچنین، این زن کارآفرین کشورمان، عضو انجمن‌های دوستی ایران و کشورهای مختلف و مدیرعامل انجمن ملی زنان کارآفرین و عضو گروه مطالعاتی و تحقیقاتی کریدور شمال- جنوب است.

این مدیر برتر می گوید: کار سراغ شما نمی‌آید تا وقتی که شما سمتش نروید. من بعد از مدتی اشتغال در یک شرکت با این وضعیت روبه‌رو شدم که یکباره ورشکست شد و تصمیم گرفتــم تا در شرکتی ‌مشابه وارد کار شوم، بنابراین سندیکای ‌شرکت‌های‌ حمل‌ونقل را از طریق وزارت راه و ترابری‌پیدا کردم و به آن سندیکا مراجعه و آمادگی ‌شروع فعالیت خود را در شرکت‌های ‌مشابه اعلام کردم تا اینکه طی‌مدت بسیار کوتاهی، سمت مدیریت داخلی ‌شرکت را به‌عهده گرفتم.
او می افزاید: من اهداف بلندمدتی داشتم و باید از یک جایی شروع می‌کردم، بنابراین تصمیم گرفتم سریعاً یک کاری انجام دهم. به وزارتخانه رفتم و تقاضانامه تاسیس شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی‌ را دادم. با ناباوری ‌و تمسخر روبه‌رو شدم و همین‌طور قبول نشدن تقاضانامه ارائه شده اما هر بار که به در بسته‌ای ‌برخورد می‌کردم، عزم من جزم‌تر می‌شد.
پایان خبر – ن. ش .
منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2471 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید