پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 24294 |
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۵۱ | ارسال توسط :
87 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: شهرک صنعتی زنجان ۴ که در زمینی به مساحت ۷۰۰ هکتار بزرگ‌ترین شهرک صنعتی استان است که در اراضی روستای دره‌لیک قرار دارد و تاکنون ۳۰۰ هکتار آن تملک شده است. امیر حمیدنیا افزود:در حال حاضر سه مشاور بر روی طراحی و مطالعات شهرسازی، مشاوره ارزیابی زیست‌محیطی و […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: شهرک صنعتی زنجان ۴ که در زمینی به مساحت ۷۰۰ هکتار بزرگ‌ترین شهرک صنعتی استان است که در اراضی روستای دره‌لیک قرار دارد و تاکنون ۳۰۰ هکتار آن تملک شده است.

امیر حمیدنیا افزود:در حال حاضر سه مشاور بر روی طراحی و مطالعات شهرسازی، مشاوره ارزیابی زیست‌محیطی و ژئوتکنیک این شهرک صنعتی در حال اجرا است و به زودی این طرح‌ها به نتیجه و پایان خواهد رسید.

وی با اشاره به تهیه پیش‌نویس تفاهم‌نامه ایجاد شهرک صنعتی با سرمایه‌گذاری چینی‌ها در زنجان، افزود: طبق این تفاهم‌نامه، طرف سرمایه‌گذار چینی باید ظرف ۶ ماه طرح و کاربری ایجاد واحدهای صنعتی خود را ارائه کند که پس از ارائه زون‌بندی، شرکت شهرک‌های صنعتی نسبت به بررسی و اخذ مجوزهای مربوطه از جمله مجوزهای زیست محیطی اقدام خواهد کرد.

حمیدنیا با اشاره به مکان ایجاد این شهرک برای سرمایه‌گذاران چینی، خاطرنشان کرد: تصمیم گرفته شده تا سقف ۴۰۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی زنجان ۴ واقع در روستای دره لیک را برای این کار آماده شود و شهر زنجان موقعیت مناسبی را برای سرمایه‌گذاری دارد. این شرکت همه تلاش خود را برای تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این شرکت که نتیجه آن بهبود وضعیت اقتصادی استان است، به کار خواهد بست تا اقتصاد استان بتواند سهم خوبی از اقتصاد کشور داشته باشد.

این مسئول در رابطه با هزینه‌ لازم برای عملیات اجرایی، اظهار کرد: برای اتمام عملیات اجرایی و ایجاد زیرساخت‌های لازم، قریب به ۴۰۰ میلیارد تومان برای این ۳۰۰ هکتار تملک شده، نیاز است که به زودی مناقصه برای واگذاری این شهرک واگذار خواهد شد.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 24294 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید