جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6269 |
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ | ارسال توسط :
76 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از هیات وزیران به ویژه رئیس‌جمهور خواستار اصلاح و بهبود وضع خوزستان با توجه به ریزگردها و گرد و غبار شد.  متن نامه نامه «عارف» به «روحانی» در پی وضعیت گردوغبار روزهای اخیر خوزستان به شرح زیر است: «جناب آقای دکتر روحانی ریاست […]

نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از هیات وزیران به ویژه رئیس‌جمهور خواستار اصلاح و بهبود وضع خوزستان با توجه به ریزگردها و گرد و غبار شد.

 متن نامه نامه «عارف» به «روحانی» در پی وضعیت گردوغبار روزهای اخیر خوزستان به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

بیش از یک دهه است که گرد و غبار، طوفان و ریزگردها بسیاری از مناطق جنوب و جنوب غربی کشور را در برگرفته و هزاران تن ذرات جامد ریز از بیابان‌های منطقه و شبه جزیره عربی و بخش‌هایی از داخل کشور را حمل و بر گسترده وسیعی از استان‌های کشور به ویژه استان خوزستان فرو می‌ریزد. این پدیده در روزهای اخیر به نحوی تشدید شده که علاوه بر ایجاد اشکال در سیستم‌های آب و برق و …، زندگی مردم در این استان را نیز به شدت مختل کرده است. لذا با توجه به جایگاه ویژه این استان و در مقام قدرشناسی از مردمی که به تعبیر امام راحل دین خود را به اسلام اداء کردند. فراکسیون امید خواستار توجه ویژه هیات وزیران و خصوصا شخص رئیس‌جمهور در اصلاح و بهبود وضع غیرقابل تحمل فعلی است.

محمد رضا عارف

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی»

پایان خبر – ش الف

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6269 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید