سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | 2024-03-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 27631 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ | ارسال توسط :
39 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

در خرید نمک خوراکی یا صنعتی لازم است به کیفیت و سایز دانه بندی اهمیت دهیم. میزان رطوبت نمک و هم چنین کیفیت و نوع بسته بندی نیز در خرید نمک قابل توجه است. از نکات قابل تامل دیگر به اختصار می توان به موارد زیر اشاره نمود: – خرید از شرکت های معتبر  – […]

در خرید نمک خوراکی یا صنعتی لازم است به کیفیت و سایز دانه بندی اهمیت دهیم. میزان رطوبت نمک و هم چنین کیفیت و نوع بسته بندی نیز در خرید نمک قابل توجه است. از نکات قابل تامل دیگر به اختصار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
– خرید از شرکت های معتبر 
– توجه به پارامتر های آزمایشگاهی محصول
– نظارت بر محصول در زمان بسته بندی
– نظارت بر بارگیری و حمل و نقل محصول
توجه به موارد فوق در خرید نمک صنعتی و همچنین خرید نمک خوراکی ضروری به نظر می رسد.

اما با درنظر گرفتن این موارد در هنگام خرید ، باز هم میمانیم کدام برند نمک را انتخاب کنیم تا سلامت اعضای خانواده خود را به خطر نندازیم.

 

براساس نظر پزشکان و آزمایشات انجام شده بر روی محصولات پاینده ،نمک صنعتی، نمک دانه بندی ، نمک خوراکی و سنگ نمک به عنوان برترین نوع نمک در منطقه معرفی شده است.

گروه مرکزی کارخانجات نمک و معادن نمک پاینده با دراختیار داشتن ظرفیت تولید و فروش ۴ کارخانه نمک کوبی صنعتی و نمک خوراکی و همچنین سنگ نمک در پایتخت نمکی کشور قرارگرفته است و این مجوعه با تولیدبیش از۱۲۰۰ تن از انواع محصولات نمک شامل نمک صنعتی، نمک دانه بندی ، نمک خوراکی و سنگ نمک یکی از بزرگترین کارخانجات و مجموعه های بزرگ نمک منطقه به حساب می آید.

گروه نمک پاینده با مدیریت علی طاهری از سال ۱۳۸۸ محصولات نمک خود را باتوجه به ظرفیت های بازار و همچنین پارامترهای کیفیتی مشتریان خود در داخل و به جهت صادرات با تنوع دانه بندی بسیاربالا و درانواع بسته بندی ارائه می دهد.

محصولات نمک پاینده شامل نمک های صنعتی باتنوع دانه بندی از نمک شیلاتی.نمک شکری.نمک ۱۱۰ .نمک ۱۲۰.نمک ریز.نمک درشت.نمک گرانول و نمک نرم و  انواع دیگر نمک دانه بندی شده می باشد که جهت انواع صنایع شیمائی ، اسید سازی تا نانوائی و دباغی … مورد استفاده قرار میگیرد .

محصولات نمک های خوراکی و نمک تصفیه شده پاینده دراندازه ها متنوع و با کیفتهای مطابق استاندارد نمک ، درکنار سایر محصولات نمک مانند آجر نمک ، نمک دیالیز ، نمک تزئینی ، نمک ظرفشوئی ، نمک های درمانی و اتاق نمک و … ارائه می دهد. 

 هم اکنون شرکت نمک پاینده با توجه به کیفیت بالای محصولات خود ، گوی سبقت را از سایر شرکت ها ربوده و پیش از پیش در راهی که آغاز نموده ، مصمم به توسعه است. 

دفتر مرکزی گروه پاینده : ایران – گرمسار  – میدان انقلاب – میدان پروفسور کردوانی – نبش میدان پمپ بنزین – ساختمان پاسارگاد – طبقه ۵

برای تماس با گروه صنعتی نمک پاینده :
 ۰۹۱۰۹۰۲۲۷۷۳- ۰۹۱۰۹۳۳۲۷۷۳

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 27631 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید