پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6841 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ | ارسال توسط :
82 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از پرداخت مطالبات کارگران شرکت زغال سنگ حداکثر تا ۲۰ اسفندماه خبر داد و  اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و مسئولان استانی شرکت‌های ذغال‌سنگ کشور برگزار شد، شرکت ذوب‌آهن مکلف به پرداخت تعهدات خود و نیز افزایش قیمت زغال از ابتدای سال ۹۵ […]

محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از پرداخت مطالبات کارگران شرکت زغال سنگ حداکثر تا ۲۰ اسفندماه خبر داد و  اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و مسئولان استانی شرکت‌های ذغال‌سنگ کشور برگزار شد، شرکت ذوب‌آهن مکلف به پرداخت تعهدات خود و نیز افزایش قیمت زغال از ابتدای سال ۹۵ شد.

وی با اشاره به جلسه چندماه گذشته مسئولان زغال‌سنگ کشور در کمیسیون اقتصادی افزود: شرکت ذوب‌آهن اصفهان مکلف است افزایش قیمت زغال را براساس مصوبه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعمال کند.

پورابراهیمی به نامه اخیر وزارت صنعت معدت و تجارت به شرکت ذوب‌آهن اشاره کرد و ادامه داد: براساس این نامه از ابتدای سال ۹۵ قیمت هر تن ذغال‌سنگ از ۳۶۰ هزار تومان به ۴۵۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت و شرکت ذوب‌آهن مکلف است طی چند روز آینده قرارداد خود را با شرکت‌های ذغال‌سنگ کشور اجرائی و عملیاتی کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در ادامه به وضعیت معوقات حقوق و دستمزد کارگران شرکت‌های زغال‌سنگ اشاره کرد و گفت: متوسط حقوق کارگران علی‌رغم سختی کار فراوان در این شرکت‌ها حدود یک میلیون تومان است و سه ماه پرداخت نشده و این برای ما قابل قبول نخواهد بود.

وی با اشاره به برقراری ارتباط تلفنی با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، در این جلسه، گفت: دکتر ربیعی موافقت کرد که حداکثر ظرف یک هفته آینده مطالبات شرکت‌های ذغالی از ذوب‌آهن پرداخت شود.

پورابراهیمی تصریح کرد: در صورتی که اقدامات لازم توسط شرکت ذوب‌آهن اصفهان که سهامدار عمده و اصلی آن وزارت رفاه و تامین اجتماعی می‌باشد، انجام نشود، سوال از وزیر مربوطه به دلیل عدم پرداخت تعهدات این شرکت در هفته آینده به هیئت رییسه ارائه خواهم کرد.

پایان خبر – ف م

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6841 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید