چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 29223 |
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ | ارسال توسط :
156 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

   و بر اساس  گزارش ایرنا ، آرام حلیم  در همایش دهیاران شهرستان مشگین شهر گفت: امسال هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات ارزان قیمت اشتغال روستایی و ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز از محل اعتبارات بنیاد علوی برای راه اندازی هزار و ۳۰۰ طرح تولیدی در مناطق روستایی پرداخت شده است. وی، […]

 

 و بر اساس  گزارش ایرنا ، آرام حلیم  در همایش دهیاران شهرستان مشگین شهر گفت: امسال هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات ارزان قیمت اشتغال روستایی و ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز از محل اعتبارات بنیاد علوی برای راه اندازی هزار و ۳۰۰ طرح تولیدی در مناطق روستایی پرداخت شده است.
وی، همچنین از راه اندازی ۳۶ دهیاری جدید در روستاهای بالای ۳۰ خانوار استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: با ایجاد دهیاری های جدید تعداد روستاهای دارای دهیاری در استان به ۹۰۶ دهیاری افزایش یافته است.
حلیم در مورد طرح های عمران روستایی گفت: با هدف توسعه مناطق روستایی تاکنون در ۴۱۷ روستای استان طرح هادی اجرا شده است.
وی، همچنین از اجرای طرح دهکده هوشمند با هدف شناساندن قابلیت ها و ظرفیت های گردشگری روستاهای استان خبر داد.
فرماندار مشگین شهر نیز در این نشست، گفت: این شهرستان با دارا بودن ۳۲۶ پارچه روستا و آبادی، بیشترین تعداد روستاهای استان اردبیل را به خود اختصاص داده است.
اکبر صمدی، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰ میلیارد ریال به دهیاری های این شهرستان پرداخت شده است.
امام جمعه مشگین شهر هم از مسئولان خواست همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، خدمات ارزنده نظام در طول ۴۰ سال گذشته را به مردم اطلاع رسانی کنند.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 29223 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید