چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4125 |
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ | ارسال توسط :
199 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

با توجه به عملکرد اپل بر اساس بسته‌های جبران اجرایی، تیم کوک ، مدیر عامل اپل و دیگر رهبران این شرکت با کاهش پاداش مواجه خواهند شد. به نقل از تک کرانچ ، درآمد داخلی و اهداف درآمد عملیاتی این شرکت در سال ۲۰۱۶  به ترتیب ۳.۷ و ۰.۵ درصد کاهش داشته است و در […]

با توجه به عملکرد اپل بر اساس بسته‌های جبران اجرایی، تیم کوک ، مدیر عامل اپل و دیگر رهبران این شرکت با کاهش پاداش مواجه خواهند شد.

به نقل از تک کرانچ ، درآمد داخلی و اهداف درآمد عملیاتی این شرکت در سال ۲۰۱۶  به ترتیب ۳.۷ و ۰.۵ درصد کاهش داشته است و در نتیجه موجب کاهش ۱۵ درصدی دستمزد مدیرعامل شده است. البته پایه حقوق کوک ۵۰ درصد افزایش داشته و تا ۳ میلیون دلار رسیده است. دیگر مدیران اپل شاهد کاهشی بیشتر از ‌۹ درصد در پاداش بودند.

کاهش درآمد سالانه «اپل» شکست بوده یا موفقیت ؟ یک مساله است و سوال واضح این است که آیا این شرکت دوباره به جای اول خود بازمی‌گردد یا خیر. اپل درآمد سالانه خود برای دوره منتهی به ۲۴ سپتامبر سال ۲۰۱۶ را ۲۱۵.۶ میلیارد دلار و درآمد عملیاتی خود را ۶۰ میلیارد دلار گزارش کرده است. کوک که انتظار داشت برای سال ۲۰۱۶ نیز حداقل ۱۰.۳ میلیون دلار مانند ۲۰۱۵ دریافت کند، به جایش ۸.۷۵۵ میلیون دلار دریافت کرد.

براساس این گزارش، این اولین بار از سال ۲۰۰۹ است که اپل از دستیابی به اهداف داخلی خود باز ماند.

پایان خبر – ف م

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4125 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید