پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4109 |
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ | ارسال توسط :
103 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

جهانبخش حیدری، فرماندار سرپل ذهاب  با تایید خبر اعدام دو سارق مسلح طلافروشی سرپل ذهاب کرمانشاه ، اظهار کرد: حکم دو  نفر از سارقین مسلح طلافروشی این شهرستان که مرداد ماه امسال اقدام به سرقت کرده و در حین فرار یک نفر از ماموین نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بودند، اجرا شد. وی افزود: […]

جهانبخش حیدری، فرماندار سرپل ذهاب  با تایید خبر اعدام دو سارق مسلح طلافروشی سرپل ذهاب کرمانشاه ، اظهار کرد: حکم دو  نفر از سارقین مسلح طلافروشی این شهرستان که مرداد ماه امسال اقدام به سرقت کرده و در حین فرار یک نفر از ماموین نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بودند، اجرا شد.

وی افزود: در مرداد ماه امسال این دو سارق اقدام به سرقت مسلحانه از یک طلافروشی کرده و حین فرار یکی از مامورین وظیفه شناس نیروی انتظامی را به قتل رسانده بودند.

حیدری ادامه داد: این افراد در کمتر از ۷۲ ساعت با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) و پیگیری ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شدند و حکم اعدام دو نفر از آنها در مراجع قضایی صادر و تایید شد و امروز نیز در خیابان امام(ره) سرپل ذهاب(محل طلافروشی) و در ملاء عام اجرا شد.

پایان خبر – ن ش

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 4109 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید