جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 19787 |
تاریخ انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۵۳ | ارسال توسط :
39 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل منطقه آزاد کیش – علی‌اصغر مونسان در مراسم افتتاح ۹ پروژه بزرگ صنعتی، عمرانی و گردشگری در جزیره کیش و هندورابی با اعتبار بیش از ۸۰۰۰ میلیارد ریال که با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهور، ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد،از باز […]

مدیرعامل منطقه آزاد کیش – علی‌اصغر مونسان در مراسم افتتاح ۹ پروژه بزرگ صنعتی، عمرانی و گردشگری در جزیره کیش و هندورابی با اعتبار بیش از ۸۰۰۰ میلیارد ریال که با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهور، ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد،از باز پس گیری ۷۰۰۰ میلیارد تومانی اراضی بدون استفاده در جزیره کیش خبر داد و اعلام کرد: مساحت مربوط به این زمین‌ها معادل ۵.۲ میلیون مترمربع بوده و شامل زمین‌هایی است که هیچ گونه اقدامی در آنها صورت نگرفته و پروژه‌هایی بوده‌اند که بیش از ۱۰ سال از طول عمر آنها می‌گذرد.

مونسان همچنین از ایجاد ۶۰۰۰ شغل مستقیم در بخش‌های گردشگری، عمرانی، صنعتی و خدماتی خبر داد و گفت: ۳۸ درصد از این اشتغالزایی مربوط به بخش گردشگری، ۲۲ درصد مربوط به بخش خدماتی، ۱۷ درصد مربوط بخش عمرانی و ۱۶ درصد مربوط به بخش صنعتی است.

براساس این گزارش، کاهش وابستگی منابع سازمان منطقه آزاد کیش به اراضی از ۸۸ به ۳۶ درصد در فروش زمین از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

در ادامه مونسان به دیگر پروژه‌های مورد نظر در این منطقه اشاره و اظهار کرد: اولین هتل روی آب، اولین پارک آبی و اولین آبنمای روی دریا از جمله فعالیت‌های انجام گرفته توسط سازمان منطقه آزاد قشم است. همچنین اولین جزیره بعد از انقلاب اسلامی تحت عنوان جزیره هندورابی که توسعه آن از صفر در دولت فعلی آغاز شد از دیگر برنامه‌هایی است که طی مدت اخیر مد نظر قرار گرفته و افتتاح فرودگاه و بندرگاه آن در دستور کار است.

پایان خبر – ش الف

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 19787 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید