جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 26065 |
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۹ | ارسال توسط :
44 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

استاندار خوزستان در جریان بازدید از پروژه پل نهم اهواز با بیان اینکه کار ساخت ضلع شرقی این پل در حال پایان است، اظهار کرد: کار ساخت ضلع غربی پل به دلیل وجود معارض با ممانعت هایی مواجه است که برای حل این مشکل دو کمیته با محوریت ثبت اسناد و محوریت معاونت عمرانی برای تملک […]

استاندار خوزستان در جریان بازدید از پروژه پل نهم اهواز با بیان اینکه کار ساخت ضلع شرقی این پل در حال پایان است، اظهار کرد: کار ساخت ضلع غربی پل به دلیل وجود معارض با ممانعت هایی مواجه است که برای حل این مشکل دو کمیته با محوریت ثبت اسناد و محوریت معاونت عمرانی برای تملک اراضی، جایگزینی، دادن زمین معوض و یا پرداخت هزینه به مالکان تشکیل شده است.

غلامرضا شریعتی با بیان اینکه این کمیته ها تا یک ماه آینده راهکارهای لازم را ارائه داده و طبق این راهکارها اقداماتی صورت می گیرد، افزود: در صورت حل مشکل معارض، فاز نخست پل نهم اهواز تا پایان سال ۹۷ مورد بهره برداری قرار می گیرد.

استاندار خوزستان بیان کرد: دستور ابلاغ مناقصه ساخت فاز دوم پل نهم به سازمان برنامه و بودجه استان داده شده که امیدواریم تا دو ماه آینده وضعیت آن تعیین تکلیف و پیمانکار مشخص شود تا در سال ۹۸ نیز شاهد بهره برداری از این فاز باشیم.

شریعتی اظهار کرد: با احداث کامل این که پل نهم در ادامه مسیر ساحلی اهواز قرار دارد، شاهد کاهش ترافیک و ارتقاء و توسعه منطقه  خواهیم بود.

دستیار ویژه استاندار خوزستان در امور عمرانی نیز با اشاره به اینکه پل نهم اهواز سال های زیادی به دلیل وجود معارض در مرحله ساخت عرشه باقی مانده بود گفت: با تامین اعتبار مورد نیاز، در ۲ ماه گذشته در ضلع شرقی ۹ هزار متر مربع قالب بندی و هشت هزار مترمکعب بتن ریزی انجام شد.
به گفته پیمان کاظمی نژاد درصد پیشرفت ضلع شرقی پل از ۱۰ درصد به ۸۰ رسیده و کار ساخت این ضلع با تامین اعتبار تا یک ماه آینده به پایان خواهد رسید.

کاظمی نژاد گفت: فاز دوم این پل با دستور استاندار به سازمان برنامه و بودجه استان به زودی به مناقصه خواهد رفت که پس از انجام مناقصه عملیات اجرای آن آغاز خواهد شد.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 26065 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید