جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 28617 |
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۴۰ | ارسال توسط :
40 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس اتاق کرمان با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد مصرف آب در بخش کشاورزی است، گفت: ایجاد تحرک جدی در کشاورزی استان به ویژه در زمینه های افزایش بهره‌وری و بهینه کردن مصرف آب ضروری است. سیدمهدی طبیب زاده در آئین تودیع و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان، افزود: با استفاده از […]

رئیس اتاق کرمان با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد مصرف آب در بخش کشاورزی است، گفت: ایجاد تحرک جدی در کشاورزی استان به ویژه در زمینه های افزایش بهره‌وری و بهینه کردن مصرف آب ضروری است.

سیدمهدی طبیب زاده در آئین تودیع و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان، افزود: با استفاده از ظرفیت های بخش کشاورزی استان، می توان آن را متحول کرد. وی با بیان اینکه ۲۸ درصد از تولید ناخالص داخلی استان مربوط به حوزه کشاورزی است، ادامه داد: با وجود ظرفیت های بسیار در این حوزه، محدودیت هایی نیز وجود دارد که امیدواریم بانک کشاورزی، اتاق و سایر مجموعه های مرتبط بتوانند با همکاری یکدیگر در کاهش این محدودیت ها اقدام کنند.

طبیب زاده اظهار کرد: کمیسیون بیمه، بانک و امورمالیاتی اتاق کرمان فعالیت هایی برای حل مشکلات فعالان اقتصادی انجام می دهد و تاکنون ارتباط خوبی با بانک کشاورزی برای پیگیری درخواست های بخش خصوصی داشته است.

گفتنی است در این نشست از زحمات محمد روشنی سالار قدردانی و الله داد محمدی مفرد به عنوان مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان معرفی شد.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 28617 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید