سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 32530 |
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ | ارسال توسط :
131 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

گروه مهندسی آرتمن پاسارگاد زیر نظر پدر سازه های چوبی ایران با سابقه ای ۵۰ ساله در صنعت ساختمان و ساخت سازه های چوبی ، ویلای چوبی،خانه چوبی،پیش ساخته چوبی،کلبه چوبی فعالیت می کند . پرسنل مجرب مجموعه آرتمن با ساخت انواع خانه های چوبی (در ابعاد و طبقات و طرحهای بسیار زیبای مختلف)در کشورهایی […]

گروه مهندسی آرتمن پاسارگاد زیر نظر پدر سازه های چوبی ایران با سابقه ای ۵۰ ساله در صنعت ساختمان و ساخت سازه های چوبی ، ویلای چوبی،خانه چوبی،پیش ساخته چوبی،کلبه چوبی فعالیت می کند .
پرسنل مجرب مجموعه آرتمن با ساخت انواع خانه های چوبی (در ابعاد و طبقات و طرحهای بسیار زیبای مختلف)در کشورهایی چون : ایتالیا,آلمان ,امریکا و در اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران(تهران,کیش,کرج,شهرهای شمال کشور و…)فعالیت دارد.

 

انواع خانه چوبی پیش ساخته و خانه چوب ،کلبه چوبی،ویلا چوبی در طرح های متنوع از پیش طراحی شده یا بر اساس طراحی منطبق با نیاز شما، توسط شرکت آرتمن پاسارگاد قابل اجرا می باشند.

* شرکت فنی و مهندسی آرتمن پاسارگاد با بهره مندی از برجسته ترین مهندسین مجرب و فارغ التحصیلان مهندسی عمران با گرایش سازه های چوبی از دانشگاه های کالیفرنیا *

کافیست که جهت بیان نیازهای خود در خانه چوبی با مشاورین ما تماس گرفته و طی جلسه کارشناسی ویژگی های مورد نظر دریافت گردد. سپس تیم طراحی شرکت آرتمن پاسارگاد خانه چوبی متناسب با نیازهای مطرح شده را طراحی نموده و جهت تایید با شما در میان گذاشته می شود. در صورت تایید طراحی خانه چوبی توسط کارفرما، عملیات فراهم سازی سازه های چوبی مرتبط و همچنین سایر قطعات و لوازم خانه چوبی آغاز شده و متخصصین شرکت در سریعترین زمان ممکن خانه چوبی مورد نظر شما را ساخته و به شما تحویل می دهند.

ساخت کلبه چوبی ، ویلا چوبی ،خانه چوبی،سازه چوبی،محوطه سازی،آلاچیق،روف گاردن

شماره های تماس : ۰۲۱۸۸۷۸۷۴۰۳ _ ۰۲۱۸۸۳۷۲۴۵۲
مشاوره و مدیریت فروش : ۰۹۱۲۵۲۱۱۳۴۶
ایمیل : eng.artmen@gmail.com

آدرس سایت : www.artmenwoodenvilla.com
نشانی : تهران-خیابان خیابان افریقا (جردن)-خیابان فرزان شرقی- پلاک ۶۰ طبقه اول

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 32530 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید