جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5677 |
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ | ارسال توسط :
35 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

محمدرضا وطنی، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از تعطیلی مدارس گلستان شنبه ۱۶ بهمن ماه خبر داد و افزود: با توجه به پیش بینی ادامه سرما در این استان و به منظور تامین گاز مشترکان خانگی؛ گاز ادارات گلستان نیز تا روز شنبه هفته آینده قطع است. وطنی ادامه داد: به علت تداوم سرما و پیشگیری از افت […]

محمدرضا وطنی، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از تعطیلی مدارس گلستان شنبه ۱۶ بهمن ماه خبر داد و افزود: با توجه به پیش بینی ادامه سرما در این استان و به منظور تامین گاز مشترکان خانگی؛ گاز ادارات گلستان نیز تا روز شنبه هفته آینده قطع است.

وطنی ادامه داد: به علت تداوم سرما و پیشگیری از افت فشار جریان گاز، شنبه ۱۶ بهمن، همه مدارس استان در همه مقاطع و همه شیفت ها تعطیل خواهد بود.

براساس گزارش دریافتی، مدارس و دانشگاه های استان مازندران نیز در روز شنبه ۱۶ بهمن ماه تعطیل اعلام شده است.

پایان خبر – ف م
منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5677 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید