پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 19411 |
تاریخ انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ | ارسال توسط :
33 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل فولاد غدیر ایرانیان- اسدالله فرشاد در نشستی که در محل ساختمان ایمیدرو برگزار شد، در این باره عنوان کرد: آغاز تولید آهن اسفنجی با تکنولوژی (persian reduction (pered ایران به جمع پنج کشور صاحب امتیاز تکنولوژی تولید آهن اسفنجی در جهان پیوست و انحصار روش‌های پرآوازه خارجی میدرکس و  HYL در واحدهای تولیدی کشور شکسته شد. فرشاد گفت: […]

مدیرعامل فولاد غدیر ایرانیان- اسدالله فرشاد در نشستی که در محل ساختمان ایمیدرو برگزار شد، در این باره عنوان کرد: آغاز تولید آهن اسفنجی با تکنولوژی (persian reduction (pered ایران به جمع پنج کشور صاحب امتیاز تکنولوژی تولید آهن اسفنجی در جهان پیوست و انحصار روش‌های پرآوازه خارجی میدرکس و  HYL در واحدهای تولیدی کشور شکسته شد.

فرشاد گفت: اکنون به صورت بالقوه ظرفیت تولید آهن اسفنجی در ایران ۵۰ درصد ظرفیت جهانی است که با تکنولوژیpered می‌توان با تکنولوژی ایرانی به ظرفیت بالای تولید آهن اسفنجی رسید و نیاز داخلی را برطرف کرد، وی افزود: ایران با در اختیار داشتن شیوهpered به جمع پنج کشور صاحب تکنولوژی آهن اسفنجی در جهان پیوست که اجازه ساخت واحدهای فولادی را در اقصی نقاط جهان پیدا کرده است.

همچنین، در توضیحات فنی که درباره‌ تولید آهن اسفنجی با تکنولوژی ایرانی داده شد pered با شرایط اقلیمی و تولیدی در ایران همخوانی دارد و به لحاظ مصرف انرژی، آب و نیروی انسانی از مزیت‌های مختلفی برخوردار است به گونه‌ای که جدول مقایسه پارامترهای کلی روش‌های مختلف میدرکس، HYL و pered نشان می‌دهد که روش ایرانی در حوزه نیروی انسانی، مصرف آب، توتاژ تولید آهن اسفنجی و توان تولید نسبت به دو شیوه‌ دیگر از مزیت برخوردار است.

پایان خبر – ش الف

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 19411 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید