پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 36614 |
تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ | ارسال توسط :
21 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

جهانگیر رستم زاد گفت،با توجه به مباحث مطرح شده از سوی اداره کل بازرسی باید یک نشست کارشناسی برای بررسی دقیق این مناقصه در کوتاه ترین زمان ممکن برگزار و در صورت رعایت شدن قوانین مناقصه تایید شود. رستم زاد یادآور شد: با توجه به اینکه برخی از افراد سودجو بدون هماهنگی اقدام به خروج […]

جهانگیر رستم زاد گفت،با توجه به مباحث مطرح شده از سوی اداره کل بازرسی باید یک نشست کارشناسی برای بررسی دقیق این مناقصه در کوتاه ترین زمان ممکن برگزار و در صورت رعایت شدن قوانین مناقصه تایید شود.

رستم زاد یادآور شد: با توجه به اینکه برخی از افراد سودجو بدون هماهنگی اقدام به خروج غیرقانونی محموله های قاچاق مرغ می‌کنند، براساس قانون محموله های کشف شده ضبط و با توجه به اینکه عرضه خارج از شبکه است، فرد متخلف جریمه و توسط مرجع قضایی دستور توزیع آن در شبکه صادر می شود.

وی همچنین در خصوص فعالیت چند واحد مرغداری در حوزه سد نیز گفت: دستور بازدید و بررسی دقیق از نظر میزان آلودگی و خطرات ناشی از آن به دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، محیط زیست، آب منطقه ای و دستگاه های مربوطه داده شده که مجریان این واحدها مکلف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند و گزارش نهایی این دستگاه ها ملاک عمل است.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 36614 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید