سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 34311 |
تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ | ارسال توسط :
101 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۲ هزار و ۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. او افزود: از بین مبتلایان جدید، ۴۲۴ مورد بستری […]

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۲ هزار و ۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

او افزود: از بین مبتلایان جدید، ۴۲۴ مورد بستری و یک هزار و ۶۸۷ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

جهانپور تصریح کرد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۲۴ هزار و ۶۰۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

او بیان کرد: مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۱۱۹ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۹۷ هزار و ۱۷۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 34311 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید