جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 21803 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ | ارسال توسط :
35 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت در توضبح آخرین وضعیت واگذاری کارخانه ارج گفت: دو متقاضی خواستار خرید کارخانه ارج هستند که وزارت صنعت در حال مذاکره با آنهاست. عباس هاشمی در پاسخ به این که قرار بود تا اوایل خردادماه سال جاری موضوع واگذاری کارخانه ارج در دستور کار […]

مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت در توضبح آخرین وضعیت واگذاری کارخانه ارج گفت: دو متقاضی خواستار خرید کارخانه ارج هستند که وزارت صنعت در حال مذاکره با آنهاست.

عباس هاشمی در پاسخ به این که قرار بود تا اوایل خردادماه سال جاری موضوع واگذاری کارخانه ارج در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های موجود در سیستم بانکی سرمایه‌گذار ایرانی که اعتباراتش خارج از کشور قرار دارد با مشکلات انتقال پول مواجه شده و اعلام کرده که این اتفاق زمان‌بر است.

وی از درخواست جدی دو متقاضی برای خرید کارخانه ارج خبر داد و گفت: با دو بخش خصوصی متقاضی مذاکرات جدی صورت گرفته است و وزارت صنعت، معدن و تجارت در این خصوص مطمئن است که این دو متقاضی خواستار مقوله تولید پس از خرید کارخانه ارج هستند.

مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این که ارزیابی اولیه از قیمت پایه واگذاری کارخانه ارج منقضی شد، بیان کرد: مجددا یک هفته قبل ارزیابی ثانویه قیمت‌ پایه کارخانه در دستور کار قرار گرفت و با چند درصد افزایش نسبت به قبل روبه‌رو بودیم.

مساحت زمین کارخانه ارج بالغ بر ۱۰۰۰ مترمربع است و براساس قیمت‌گذاری اولیه که اعتبار آن منقضی شد قیمت هر مترمربع زمین معادل ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده بود.

پایان خبر- س ر

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 21803 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید