چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11002 |
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶ | ارسال توسط :
53 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

منابع عراقی از آزادسازی کامل محله النجار در غرب موصل از لوث تکفیری ها در ادامه عملیات ضد داعش خبر دادند.  به نقل از السومریه، منابع عراقی از آزادسازی کامل محله النجار در کرانه راست موصل خبر دادند.  شایان ذکر است که حسام العبار عضو شورای استان نینوا اعلام کرده بود: نیروهای عراقی ۹۷ درصد […]

منابع عراقی از آزادسازی کامل محله النجار در غرب موصل از لوث تکفیری ها در ادامه عملیات ضد داعش خبر دادند.

 به نقل از السومریه، منابع عراقی از آزادسازی کامل محله النجار در کرانه راست موصل خبر دادند.

 شایان ذکر است که حسام العبار عضو شورای استان نینوا اعلام کرده بود: نیروهای عراقی ۹۷ درصد از غرب موصل را از لوث داعش آزاد کرده اند و فقط سه محله از کرانه راست تحت اشغال داعش است.

وی افزوده بود: نیروهای عراقی هم اکنون بیش از ۴۵۰ داعشی را به محاصره درآورده اند که بیشتر آنها را داعشی های خارجی تشکیل می دهند.

العبار تاکید کرده بود: نیروهای پلیس و واکنش سریع در حال عملیات برای آزادسازی محله های الشفاء، الزنجیل و الصحه هستند و با پاکسازی این مناطق همه نیروها به صورت یکپارچه به منطقه المدینه القدیمه از همه محورها حمله خواهند کرد.

پایان خبر- س ر

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 11002 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید