پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 39620 |
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ | ارسال توسط :
22 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به نقل از خبرگزاری مهر عبدالله بهادری اظهار کرد: پروژه راه قاضی خان بدره دارای ۱۰ کیلومتر جاده است که ۴ کیلومتر آن با پیمانکار قرارداد منعقد شده که پیشرفتی در حدود ۵۰ درصدی برخوردار است. وی افزود: قطعه دوم آن اتصال چهار کیلومتر جاده قدیم است که اخیراً پیمانکار آن مشخص شده و اعتبار آن از محل اعتباراتی […]


به نقل از خبرگزاری مهر عبدالله بهادری اظهار کرد: پروژه راه قاضی خان بدره دارای ۱۰ کیلومتر جاده است که ۴ کیلومتر آن با پیمانکار قرارداد منعقد شده که پیشرفتی در حدود ۵۰ درصدی برخوردار است.

وی افزود: قطعه دوم آن اتصال چهار کیلومتر جاده قدیم است که اخیراً پیمانکار آن مشخص شده و اعتبار آن از محل اعتباراتی استانی بالغ بر ۶ میلیارد تومان است.

بهادری عنوان کرد: همچنین ادامه راه قاضی خان بدره که سال‌ها در گیر و دار اعتبارات بود هم اکنون در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام افزود: ۱۰ کیلومتر آن با برآوردی بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان از امامزاده عباس (ع) به سمت قاضی خان اخیراً به مناقصه رفته و پیمانکار آن مشخص شده و در مرحله تجهیز کارگاه است و طی روزهای آتی کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: تکمیل این دو را شریانی علاوه بر کوتاه کردن مسیر ارتباطی ایلام لومار بدره باعث حذف نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات جاده‌ای خواهد بود

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 39620 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید