جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 26967 |
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ | ارسال توسط :
25 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

معاون عمرانی شهردار بیرجند-علی عدل  بیان کرد: روستای تاریخی اکبریه در دل شهر قرار داشته و ضوابط و طرح تفضیلی خاصی دارد. وی با بیان اینکه از آبان ماه سال گذشته پیگیری‌هایی برای رفع مشکلات این منطقه داشته‌ایم، گفت: متولی اصلی این منطقه آستان قدس و میراث فرهنگی استان هستند اما مطالبات مردمی را به […]

معاون عمرانی شهردار بیرجند-علی عدل  بیان کرد: روستای تاریخی اکبریه در دل شهر قرار داشته و ضوابط و طرح تفضیلی خاصی دارد.

وی با بیان اینکه از آبان ماه سال گذشته پیگیری‌هایی برای رفع مشکلات این منطقه داشته‌ایم، گفت: متولی اصلی این منطقه آستان قدس و میراث فرهنگی استان هستند اما مطالبات مردمی را به سمت شهرداری شیفت داده‌اند.

عضو شورای اسلامی بیرجند-رضا حسنی صفت هم در این خصوص بیان کرد: اکبریه که با نام روستا از آن یاد می‌شود، در مرکز شهر قرارگرفته که متأسفانه وضعیت نا به سامانی دارد.

وی با بیان اینکه این مکان تاریخی بوده و در کنار باغ تاریخی اکبریه قرار دارد، افزود: گردشگران و مسافران زیادی از این منطقه شهری بازدید می‌کنند.

حسنی صنفت با بیان اینکه وضعیت کنونی اکبریه به لحاظ بهداشتی، روحی، روانی و عدالت اجتماعی بسیار نابسامان است، افزود: دستگاه‌های متولی به سرعت تعیین شوند و برای رفع مشکل به آن‌ها زمان داده شود.

این عضو شورای شهر بیرجند بیان کرد: پاس دادن توپ در میدان یکدیگر از انصاف به دور بوده و جواب قانع‌کننده‌ای به مردم نیست و باید به دنبال اقدامی عملی باشیم.

تخلیه نخاله‌های ساختمانی در قسمت‌های مختلف شهر از محورهای مورد بررسی در شورا بود.

شهردار بیرجند در این خصوص بیان کرد: درخواست‌های متعددی در راستای رسیدگی به تخلیه نخاله‌های ساختمانی داریم که باید مورد توجه قرار گیرد.

محمدعلی جاوید با بیان اینکه باید منابع درآمدی برای تشکیل سازمان پسماند مشخص شود، گفت: مقررشده بخشی از این اعتبار توسط بخش خصوصی پرداخت شود.

وی ادامه داد: در این راستا، شرکت‌هایی ماشین‌آلات و باکس را تهیه‌کرده و نخاله‌های ساختمانی را به مکان‌های پیش بینی شده حمل می‌کنند.

بنا به گفته جاوید، این طرح در مرحله مزایده قرار دارد.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 26967 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید