چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 21172 |
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ | ارسال توسط :
19 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاخ فاز دوم دولت الکترونیک و تکمیل این طرح در دهه فجر سال جاری خبر داد. محمود واعظی در مراسم رونمایی از فاز اول بهره برداری پروژه‌های خدمات الکترونیکی و خدمات همراه دستگاه‌های اجرایی در دولت یازدهم، گفت: از ۱۱ شهریورماه سال ۱۳۹۳ نقشه راه دولت الکترونیکی به ما […]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاخ فاز دوم دولت الکترونیک و تکمیل این طرح در دهه فجر سال جاری خبر داد.

محمود واعظی در مراسم رونمایی از فاز اول بهره برداری پروژه‌های خدمات الکترونیکی و خدمات همراه دستگاه‌های اجرایی در دولت یازدهم، گفت: از ۱۱ شهریورماه سال ۱۳۹۳ نقشه راه دولت الکترونیکی به ما ابلاغ شد و بر این اساس دو نهاد رسمی کشور یعنی شورای عالی اداری و شورای عالی فناوری اطلاعات براساس نقشه راه وظایف خود را انجام داده‌اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که در فاز اول ۵۱ دستگاه با ۴۴۰ خدمت به بهره برداری می‌رسد، افزود: دولت الکترونیک یک شعبه است و امیدواریم در فاز دوم دولت الکترونیک که در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد تعداد دستگاه‌ها و خدمات را افزایش دهیم.

واعظی خاطر نشان کرد: آنچه امروز انجام می‌شود باعث خواهد شد مردم دسترسی بیشتری به خدمات داشته باشند و از سرگردانی بین دستگاه‌ها خلاص شوند. ۵۱ دستگاهی که اکنون متصل هستند از جعل و تبعیض و فساد جلوگیری می‌کنند و شفاف سازی را در دولت بالا می‌برند. این یک شروع است که دولت کوچک شده است و در آینده یک دولت چابک داشته باشیم که به مردم خدمت کند.

وی درباره‌ دستگاه‌هایی که به دولت الکترونیک متصل شده‌اند، توضیح داد: در حال حاضر دستگاه‌هایی از جمله وزارت امور اقتصادی و دارایی، پست جمهوری اسلامی، ثبت احوال، بیمه به دولت الکترونیک متصل شده‌اند. این مجموعه باعث می‌شود که دستگاه‌های دولتی ارتباط سریع داشته باشند و مردم نیز بتوانند اطلاعات خود را از طریق آن به دست بیاورند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که دولت الکترونیک در بستر شبکه ملی اطلاعات انجام می‌گیرد، اظهار کرد: دستگاه‌ها و خدمات فاز اول دولت الکترونیک امروز به بهره‌برداری می‌رسد و امیدواریم در دهه فجر کامل شود.

پایان خبر- س ر

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 21172 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید