سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | 2024-03-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 34303 |
تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ | ارسال توسط :
397 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

شرکت خورشید رایان البرز در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است و دارای کادر متخصص و مجرب با سابقه فعالیتهای صنعتی و پژوهشی قابل توجهی است. فعالیتهای این شرکت علاوه بر انجام پروژه های صنعتی و آزمایشگاهی، شامل آموزشهای تخصصی و کاربردی در صنعت نیز میباشد. رایان البرز در زمینه مشاوره دانشجویی، انجام پروژه های پژوهشی […]

شرکت خورشید رایان البرز در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است و دارای کادر متخصص و مجرب با سابقه فعالیتهای صنعتی و پژوهشی قابل توجهی است. فعالیتهای این شرکت علاوه بر انجام پروژه های صنعتی و آزمایشگاهی، شامل آموزشهای تخصصی و کاربردی در صنعت نیز میباشد.

رایان البرز در زمینه مشاوره دانشجویی، انجام پروژه های پژوهشی یا صنعتی، تحلیل داده های پایان نامه و تهیه فصل چهار آن، یافتن مقالات تخصصی و شبیه سازی و ترجمه آنها و رفع اشکالات پروژه و نرم افزارهای تخصصی فعالیت می کند.

“ما در پروژه های پژوهشی و عملیاتی زیادی فعالیت داشتیم که میتوانیم تجربیاتمان را در اختیار شما قرار دهیم”

رفع اشکالات پروژه، نرم افزارهای تخصصی و پایان نامه و تحلیل داده های آماری

ممکن است شما در اجرای پروژه، یا نرم افزار خاصی و یا انجام پایان نامه خود در هر زمینه ای دچار مشکل شده اید که دسترسی به استاد یا متخصص مربوطه برایتان مشکل است، ما شبکه ای از متخصصین و اساتید دانشگاهی را گرد هم آورده ایم تا در این موارد دسترسی شما به متخصصین مجرب آسان گردد، از شبکه های عصبی و سیستمهای فازی گرفته تا تحلیل داده های آماری و طراحی سیستمهای مهندسی.

یافتن مقالات تخصصی و شبیه سازی و ترجمه آنها

کارشناسان ما همچنین آمادگی دارند بر طبق درخواست شما مقاله یا مقالات تخصصی را جستجو، شبیه سازی و ترجمه نمایند و جریان تمام فعالیتهای انجام شده را به صورت آنلایان یا فیلم آموزشی در اختیار شما قرار دهند

تا در این زمینه مهارتهای لازم را کسب نمایید

تلفن مشاوره رایگان :
۰۹۳۰۰۴۶۰۶۷۰

وبسایت:
www.rayanalborz.com

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 34303 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید