جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7525 |
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ | ارسال توسط :
19 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

دهمین نشست خبری رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی صبح روز دوشنبه آغاز شد و هم‌اکنون در حال برگزاری است.آخرین نشست روحانی نیز ۲۸ دی ماه سال گذشته برگزار شده بود. رئیس جمهور با اشاره به اینکه شرایط زندگی مردم به لحاظ سیاسی و اقتصادی طبق همه مراکز آمار رسمی کشور […]

دهمین نشست خبری رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی صبح روز دوشنبه آغاز شد و هم‌اکنون در حال برگزاری است.آخرین نشست روحانی نیز ۲۸ دی ماه سال گذشته برگزار شده بود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه شرایط زندگی مردم به لحاظ سیاسی و اقتصادی طبق همه مراکز آمار رسمی کشور و جهانی بهتر از حدی بود که در آغاز سال پیش بینی می کردیم گفت: این نکته حائز اهمیت است که اولین دغدغه دولت زندگی افراد کم در آمد است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز در بخش ابتدایی اظهاراتش در نشست خبری با اشاره به برخی موفقیت های دولت در سال ۹۵، اظهار کرد: احساس می کنیم با رهنمودهای رهبری و حمایت مردم، دولت در دستیبابی به برخی اهداف خود موفق بوده است.

وی در ادامه افزود: خوشحالم که به عرض ملت برسانم اقشاری که دارای درآمد کمتری هستند مثل حقوق بگیران، بازنشستگان، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در مجموع چهار سال دولت یازدهم دریافتی‌شان به دو برابر یا بیش از آن افزایش یافته است. امسال هم برای مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی ۲۰ درصد حداقل حقوق به دریافتی آنها اضافه می شود که رقمی بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار است و در مجموع دولت یازدهم حقوق همه افراد کم درآمد حداقل به دو برابر افزایش یافته است.

پایان خبر – ف م

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7525 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید