پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18584 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۴۳ | ارسال توسط :
17 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

ناصر میرسپاسی، رئیس کنفرانس ملی رهیافت های نو در مدیریت، حسابداری و اقتصاد مقاومتی بیان کرد: امروزه در دنیا، علوم انسانی وجهه‌ی کاربردی بشر هستند. در این میان، نقش علوم مدیریت و حسابداری و اقتصاد به عنوان موتور توسعه‌ی علمی و مدیریتی کشور اهمیتی روزافزون دارد. در دوره کنونی، تحقیقات از حالت کلی نگری در گذشته […]

ناصر میرسپاسی، رئیس کنفرانس ملی رهیافت های نو در مدیریت، حسابداری و اقتصاد مقاومتی بیان کرد: امروزه در دنیا، علوم انسانی وجهه‌ی کاربردی بشر هستند. در این میان، نقش علوم مدیریت و حسابداری و اقتصاد به عنوان موتور توسعه‌ی علمی و مدیریتی کشور اهمیتی روزافزون دارد.

در دوره کنونی، تحقیقات از حالت کلی نگری در گذشته به جزئی نگری تغییر وضعیت داده اند و فناوری اطلاعات روز به روز در حال ارتقاء بینش ما در مورد جهان اطراف است. تثبیت نتایج بررسی های علمی نیز بالطبع نیاز به سازماندهی و انتشار مناسب آنها دارد.

کنفرانس‌های علمی فرصت مغتنمی برای رسیدن به این هدف را فراهم می‌سازند. از این رو بر آن شدیم با نگاهی نو و با هدف ارج نهاندن به تلاش پژوهشگران و محققان ارجمند به برگزاری کنفرانس ملی رهیافت های نو مدیریت، حسابداری و اقتصاد مقاومتی اقدام نماییم.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و از تمامی اساتید محترم دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و دانشجویان عزیز دعوت می‌نمایم تا با شرکت در این همایش، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه مدیریت، حسابداری و اقتصاد مقاومتی به منظور بررسی راهکارهای بهره گیری موثر و کارامد از این دستاوردها و برنامه ریزی لازم در جهت تکامل و توسعه تحقیقات انجام شده و استفاده از آن در جهت توسعه علمی کشور، ارائه نمایند.

سعی ما و کلیه دست‌اندرکاران همایش در هرچه بالا بردن کیفیت برگزاری کنفرانس با این هدف است که پژوهشگران گرامی با اطمینان خاطر بیشتر به تبادل یافته­ های خود بپردازند. امید است با برگزاری این همایش گامی در پیشبرد علم و دانش کشور برداشته شود.

براساس این گزارش، اولین کنفرانس ملی رهیافت های نو در مدیریت،حسابداری و اقتصاد مقاومتی به همت موسسه آموزش عالی میعاد در تاریخ ۶ مهر ۱۳۹۶ در شهر تهران برگزار خواهد شد. در این کنفرانس تیمی متشکل از اساتید برجسته و فعال دانشگاههای سرآمد در حوزه مدیریت کشور، گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ پژوهش و نوآوری و تزریق آن به دنیای کسب و کار داشته باشند ، لذا بدینوسیله از تمامی متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهش‌گران و افراد فعال در حوزه کسب و کار دعوت می‌شود با شرکت در برنامه‌های متنوع این کنفرانس، در این رویداد مهم علمی مشارکت نموده و آخرین دستاورد‌های علمی، پژوهشی و اجرایی خود را ارائه نمایند.

همچنین، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://Maeconf.ir/fa/ مراجعه کنند.

پایان خبر – ف م

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18584 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید