جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 27157 |
تاریخ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ | ارسال توسط :
24 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

بر اساس اعلام دبیرخانه جوایز بین‌المللی سوادآموزی یونسکو، طرح ترکیب سواد با مهارت‌های پایه رایانه در دوره انتقال، از سازمان نهضت سوادآموزی موفق شد از بین طرح های رسیده از ۵۷ کشور  در فهرست برندگان جوایز بین‌المللی سوادآموزی یونسکو در سال ۲۰۱۸ (جایزه کنفوسیوس) قرار گیرد. موضوع این جوایز برای امسال (۲۰۱۸)، «سوادآموزی و توسعه […]

بر اساس اعلام دبیرخانه جوایز بین‌المللی سوادآموزی یونسکو، طرح ترکیب سواد با مهارت‌های پایه رایانه در دوره انتقال، از سازمان نهضت سوادآموزی موفق شد از بین طرح های رسیده از ۵۷ کشور  در فهرست برندگان جوایز بین‌المللی سوادآموزی یونسکو در سال ۲۰۱۸ (جایزه کنفوسیوس) قرار گیرد. موضوع این جوایز برای امسال (۲۰۱۸)، «سوادآموزی و توسعه مهارت‌ها» اعلام شده بود.

هیئت ارزیاب این برنامه، علت اصلی انتخاب طرح فوق را تمرکز طرح بر روی آموزش اصول رایانه برای زنان و بهبود شرایط سوادآموزی این قشر فعال جامعه در راستای توانمندی آنان در حوزه فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات دانست.

جایزه مذکور در روز ۷ سپتامبر همزمان با برگزاری مراسم روز جهانی سوادآموزی با حضور علی باقرزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی و مصطفی حسن نژاد به عنوان  نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مقر اصلی یونسکو در پاریس اعطا شد.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 27157 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید