شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11244 |
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ | ارسال توسط :
35 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

علی نصیریان در مراسم رونمایی از چاپ دوم کتاب «کوروش بزرگ» تاکید کرد هیچ بازیگر خارجی نباید نقش «کورش بزرگ» را بازی کند. به نقل از مهر، مراسم رونمایی از کتاب «کوروش بزرگ» و اعلام رسمی آغاز ساخت فیلم «کوروش بزرگ» عصر روز گذشته دوشنبه اول خرداد ماه با حضور مسعود جعفری جوزانی کارگردان و […]

علی نصیریان در مراسم رونمایی از چاپ دوم کتاب «کوروش بزرگ» تاکید کرد هیچ بازیگر خارجی نباید نقش «کورش بزرگ» را بازی کند.

به نقل از مهر، مراسم رونمایی از کتاب «کوروش بزرگ» و اعلام رسمی آغاز ساخت فیلم «کوروش بزرگ» عصر روز گذشته دوشنبه اول خرداد ماه با حضور مسعود جعفری جوزانی کارگردان و نویسنده این فیلمنامه و جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون در موزه سینما برگزار شد.

در ابتدای مراسم داریوش ارجمند روی صحنه آمد و بعد از خوش آمدگویی نسبت به اهمیت تاریخ ایران قبل از اسلام و توجه به آن اشاره و تاکید کرد: کوروش بزرگ از جایگاه تاریخی بسیار مهمی برخوردار است و خوشحالیم که جعفری جوزانی می خواهد این دردانه تاریخ ایران را به تصویر کشد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: این فیلم یک اثر بسیار گران است و جعفری جوزانی تمام زندگی خود را برای ساخت این فیلم قرار داده است.

علی نصیریان در ادامه این مراسم روی صحنه آمد و گفت: نمی دانستم زنده یاد علی معلم در این پروژه سهیم است و امروز که شنیدم سال ها به فکر ساخت این فیلم بود خوشحال شدم. ساخت یک چنین کارهایی بسیار سخت و پر از مشکل است به عنوان مثال ساخت فیلم و تئاتر در زمینه شاهنامه هیچ وقت خوب از آب درنیامده چرا که فاصله این اسطوره ها با دنیای امروز ما بسیار زیاد شده و آنها را تبدیل به ماورا کرده است. فکر می کنم برای یک پروژه ملی نباید از رابرت دنیرو یا هر هنرپیشه خارجی استفاده کنیم فکر می کنم ما عرضه ساخت چنین فیلمی را داریم. معنی ندارد هنرپیشه خارجی نقش کوروش را بازی کند. البته این را باید گفت که سینمای ایران نیاز به ابزار و تکنولوژی لازم برای ساخت این فیلم دارد که می توان از خارج از کشور دریافت کرد.

پایان خبر- س ر

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 11244 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید