جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 16191 |
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ | ارسال توسط :
27 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

دکتر غلام‌رضا شریعتی (استاندار خوزستان) در همایش مقابله با بیابان‌زایی که به مناسبت روز جهانی بیابان‌زدایی شامگاه (شنبه ۲۷ خردادماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مسأله ریزگردها که خوزستان و استان‌های همجوار را تحت تاثیر قرار داده و بیشترین شدت این پدیده را در خوزستان شاهد هستیم، امروزه به مسأله‌ای ملی و بین‌المللی تبدیل […]

دکتر غلام‌رضا شریعتی (استاندار خوزستان) در همایش مقابله با بیابان‌زایی که به مناسبت روز جهانی بیابان‌زدایی شامگاه (شنبه ۲۷ خردادماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مسأله ریزگردها که خوزستان و استان‌های همجوار را تحت تاثیر قرار داده و بیشترین شدت این پدیده را در خوزستان شاهد هستیم، امروزه به مسأله‌ای ملی و بین‌المللی تبدیل و موجب ورود کشورهای منطقه و سازمان ملل به این مساله شده است.

همچنین، خوزستان با وجود داشتن اراضی حاصلخیز و آب‌های روان، دارای ۱،۲ میلیون هکتار است که از این رقم ۳۵۰ هزار هکتار به عنوان کانون‌های ریزگرد و ۳۵۰ هزار هکتار نیز به عنوان کانون‌های شن‌های روان مطرح و شناخته شده است. این موارد مهم است و جز با همکاری و همراهی همه اعم از مردم، سازمان‌های دولتی، سمن‌ها و نمایندگان رفع و حل نمی‌شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: همه باید در کنار هم باشیم و به منظور اصلاح وضعیت فعلی و اقدامات در حال اجرا از همدیگر انتقاد کنیم. دولت در حال دادن اعتباری حدود ۲۴ هزار میلیاردی برای ۵ حوزه کلان زیرساختی و برگزاری مناقصه آب و فاضلاب در خوزستان است. بسیاری از افراد این مصوبه دولت را تبلیغاتی و انتخاباتی دانستند، اکنون که انتخابات به  پایان رسیده است، اقدامات مربوط به آب شرب این مصوبه و مناقصات آن، در حال انجام و اسناد مناقصه فاضلاب این مصوبه نیز آماده شده است. برای مقابله با ریزگردها نیز اقدامات در حال اجرا است.

پایان خبر – ف م

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 16191 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید