پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 25859 |
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ | ارسال توسط :
47 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: روزانه هزار و ۱۰۰ تن نخاله ساختمانی توسط شهرداری و بخش خصوصی در این شهر جمع آوری و به محل دفن منتقل می شود. محمدامیر براهویی اظهار داشت: همچنین در بحث جمع آوری زباله های سطح شهر زاهدان نیز قرار است ۲ هزار مخزن زباله مکانیزه با ۱۶ میلیارد ریال […]

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: روزانه هزار و ۱۰۰ تن نخاله ساختمانی توسط شهرداری و بخش خصوصی در این شهر جمع آوری و به محل دفن منتقل می شود.

محمدامیر براهویی اظهار داشت: همچنین در بحث جمع آوری زباله های سطح شهر زاهدان نیز قرار است ۲ هزار مخزن زباله مکانیزه با ۱۶ میلیارد ریال اعتبار تا ۶ ماهه نخست امسال خریداری و جانمایی شود. وی افزود: هم اینک در حال برگزاری مناقصه برای خرید این مخازن زباله مکانیزه جدید هستیم. وی تصریح کرد: ۶۰۰ مخزن زباله مکانیزه در سطح معابر زاهدان وجود دارد که با تامین مخازن جدید تقریبا ظرفیت این شهر در بحث مخازن تکمیل می شود. معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: تقریبا ۶۰ درصد وضعیت جمع آوری زباله در زاهدان با روش مکانیزه در حال انجام است. براهویی افزود: قبلا مشخصات فنی در خرید مخازن خیلی رعایت نمی شد اما هم اینک برای تامین ۲ هزار مخزن جدید استحکام و نوع جنس مورد توجه است. وی ادامه داد: از طرف دیگر مخازن خریداری شده تحویل شرکت های خدماتی هر محدود می شود و ناظران موظف هستند نظافت و شست و شوی آنها را چک کنند. وی اظهار داشت: برای قراردادهای جدید با شرکت های جمع آوری زباله شرط داشتن ماشین های جت واش با ظرفیت شست و شوی جداول و مخازن زباله لحاظ می شود. وی تاکید کرد: برنامه ریزی ها در سطح شهر زاهدان کیفی سازی مدیریت پسماند است.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 25859 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید