جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6758 |
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ | ارسال توسط :
71 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

علی‌رغم گذشته یک سال پس از برجام، چینی‌ها همچنان به عنوان یکی از کشورهای هدف تجاری و صنعتی ایرانی‌ها به منظور اجرای پروژه‌های مشترک اقتصادی مدنظر قرار دارند.  به منظور تقویت همکاری های اقتصادی ایران و چین پس از برجام ، سازمان توسعه تجارت ایران به همراه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین و […]

علی‌رغم گذشته یک سال پس از برجام، چینی‌ها همچنان به عنوان یکی از کشورهای هدف تجاری و صنعتی ایرانی‌ها به منظور اجرای پروژه‌های مشترک اقتصادی مدنظر قرار دارند.

 به منظور تقویت همکاری های اقتصادی ایران و چین پس از برجام ، سازمان توسعه تجارت ایران به همراه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین و نیز با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حضور هیاتی ۵۷ نفری از مدیران تشکل‌ها و شرکت‌های بزرگ چینی و به سرپرستی دبیرکل اتاق بازرگانی جاده ابریشم برگزار می‌شود.

زمینه فعالیت‌های شرکت‌های چینی در بخش صنعت برق و انرژی‌های خاک، تکنولوژی، ساخت و ساز، آهن و فولاد، ذغال سنگ، نفت، مالی، بانکی و بیمه، سرمایه‌گذاری، ارتباطات، هوا- فضا، تجهیزات صنعتی، خودرو، حمل و نقل، کشاورزی، نوشیدنی، دارو و تجارت بین‌المللی است.

به همین منظور با اعزام این هیات بزرگ چینی به ایران در نیمه فروردین‌ماه سال آینده ضمن برگزاری سمینار همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور تجار و بازرگانان ایرانی و چینی و برگزاری جلسات رو در رو به منظور افزایش سطح همکاری‌های تجاری و اقتصادی با یکدیگر وارد مذاکره می‌شوند.

پایان خبر – ش الف

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6758 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید