پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 31346 |
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۹:۵۰ | ارسال توسط :
88 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

غلامحسین شافعی در دیدار با «سرگئی بوردیلیاک» سفیر اوکراین در محل اتاق مشهد،با اشاره به ظرفیت های موجود برای توسعه تعاملات اقتصادی میان بخش خصوصی و اتاق های بازرگانی دوکشور، بر بهره گیری از پتانسیل های مشترک در شکل دهی به حلقه روابط اقتصادی ایران و اوکراین تاکید نمود. شافعی با اشاره به ظرفیت های […]

غلامحسین شافعی در دیدار با «سرگئی بوردیلیاک» سفیر اوکراین در محل اتاق مشهد،با اشاره به ظرفیت های موجود برای توسعه تعاملات اقتصادی میان بخش خصوصی و اتاق های بازرگانی دوکشور، بر بهره گیری از پتانسیل های مشترک در شکل دهی به حلقه روابط اقتصادی ایران و اوکراین تاکید نمود.

شافعی با اشاره به ظرفیت های صنعتی و معدنی خراسان رضوی و همچنین فعالیت واحدهای بزرگ تولید آهن، فولاد و… در این خطه، عنوان کرد: برای توسعه بسترهای همکاری، به گفتگو و تعامل بیشتر نیاز داریم و در این راستا با تبادل هیات های اقتصادی می توانیم، این مهم را شتاب ببخشیم.

«سرگئی بوردیلیاک» سفیر اوکراین نیز با تقدیر از میزبانی اتاق مشهد، عنوان کرد: اخیرا گفتگویی با رئیس اتاق بازرگانی اوکراین داشتم و او برای سفر مجدد به ایران ابراز تمایل نمود. اگر این آمادگی برای اتاق های ایران و خراسان رضوی جهت میزبانی وجود داشته باشد، می توانیم زمینه سفر هیات نمایندگان اتاق اوکراین را در پاییز امسال فراهم کنیم.

 

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 31346 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید