پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 30470 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۳۴ | ارسال توسط :
30 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

غلامحسین شافعی در پیامی، با تقدیر از حضور پُرشور و مشارکت مطلوب فعالان اقتصادی در نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق های سراسر کشور عنوان کرد: حضور پرشور فعالان اقتصادی در انتخابات اتاق نشان دهنده امیدواری آنها به آینده کشور است و قطعا با این حضور معنی دار مجال اصلاح زیرساخت ها از طریق مشارکت […]

غلامحسین شافعی در پیامی، با تقدیر از حضور پُرشور و مشارکت مطلوب فعالان اقتصادی در نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق های سراسر کشور عنوان کرد: حضور پرشور فعالان اقتصادی در انتخابات اتاق نشان دهنده امیدواری آنها به آینده کشور است و قطعا با این حضور معنی دار مجال اصلاح زیرساخت ها از طریق مشارکت و مطالبه‌گری فراهم می شود.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: براساس گزارش های واصله، شور انتخاباتی در تمامی استان ها نسبت به دوره گذشته بسیار بیشتر بوده و این حکایت از علاقه مندی فعالان اقتصادی به سرنوشت اقتصادی و آینده کشورشان است که این احساس مسئولیت آنان تحسین برانگیز می باشد.
رئیس اتاق ایران تاکید کرد: هم اکنون بار سنگینی بر دوش هیات نمایندگان منتخب در اتاق های سراسر کشور قرار دارد.
وی برای تمامی منتخبان نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در سراسر کشور و آنها که موفق به راهیابی نگردیده اند آرزوی توفیق سربلندی و خدمت صادقانه کرد.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 30470 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید