سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | 2024-03-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 39865 |
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۰۰ | ارسال توسط :
56 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به نقل از ایسنا، براساس آخرین آمارها متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران طی مهرماه به ۳۱ میلیون و ۶۳۱ هزار تومان رسیده که نسبت به ماه قبل ۰.۲ درصد کاهش و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸.۴ درصد افزایش یافته است. همچنین، تعداد معاملات انجام شده در این ماه […]

به نقل از ایسنا، براساس آخرین آمارها متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران طی مهرماه به ۳۱ میلیون و ۶۳۱ هزار تومان رسیده که نسبت به ماه قبل ۰.۲ درصد کاهش و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸.۴ درصد افزایش یافته است.

همچنین، تعداد معاملات انجام شده در این ماه حدود ۵.۵ هزار فقره بوده که در مقایسه با ماه قبل کاهش داشته است که در این بین، بررسی جزئیات متوسط قیمت هر متر خانه و تعداد معاملات انجام شده در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران نشان می‌دهد که بیشترین قیمت هر متر خانه ۶۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان در منطقه یک و کمترین آن با ۱۵ میلیون و ۱۴۴ هزار تومان در منطقه ۱۸ بوده است. 
 
علاوه براین، در هفتمین ماه سال در مناطق ۱ و ۱۸ تهران به ترتیب معادل ۲۹۶ و ۱۴۶ فقره خانه معامله شده است. 


تغییرات قیمت خانه در هر منطقه از تهران 

 بررسی تفاوت متوسط قیمت مسکن در مناطق ۲۲ گانه تهران در مهر نسبت به شهریورماه سال جاری بیانگر این است که معادل ۱۳ منطقه از تهران با افزایش قیمت مسکن در ماه موردنظر مواجه شده‌اند که در این بین، به ترتیب مناطق ۲۲، ۱۶ و ۵ بیشترین افزایش قیمت را داشته‌اند.


 علاوه براین، مسکن در مهرماه سال جاری در ۹ منطقه دیگر از تهران نسبت به شهریورماه کاهش قیمت داشته‌ که شامل مناطق  ۳، ۴، ۶، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴ می‌شود. 

از سوی دیگر، تعداد معاملات مسکن در مهر ماه سالجاری نسبت به شهریورماه در تمام مناطق تهران کاهشی بوده است و کم‌ترین تعداد معامله مسکن به منطقه ۱۹ با ۳۷ معامله و بیشترین تعداد معامله نیز به ترتیب به مناطق ۵، ۲، ۱۰ و ۴ مربوط می‌شود که هر یک به ترتیب  ۷۹۳، ۵۴۰، ۵۰۵ و ۴۴۰ معامله مسکن داشته‌اند.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 39865 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید