پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 28730 |
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۹:۰۲ | ارسال توسط :
69 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به نقل از ایرنا از این بانک، محمدرضا حسین‌زاده با بیان اینکه یکی از اقدامات لازم برای رفع موانع آغاز فعالیت این شعبه، انتخاب و معرفی موسسه معتبر و مستقل به منظور تهیه گزارشی درخصوص آمادگی شعبه بود، گفت: در این رابطه موسسه معتبر و شناخته شده “ارنست اند یانگ” بر اساس ضوابط خاص انتخاب […]

به نقل از ایرنا از این بانک، محمدرضا حسین‌زاده با بیان اینکه یکی از اقدامات لازم برای رفع موانع آغاز فعالیت این شعبه، انتخاب و معرفی موسسه معتبر و مستقل به منظور تهیه گزارشی درخصوص آمادگی شعبه بود، گفت: در این رابطه موسسه معتبر و شناخته شده “ارنست اند یانگ” بر اساس ضوابط خاص انتخاب و به مرجع نظارتی هنگ کنگ معرفی ‌شد. مدیرعامل بانک ملی ایران اظهار داشت: از اقدام های دیگر برای آغاز فعالیت شعبه هنگ کنگ، انجام ضوابط احتیاطی طبق تشخیص موسسه منتخب و سپس تایید اقدامات انجام گرفته توسط موسسه مذکور برای ارائه به مرجع نظارتی هنگ کنگ بود که اقدامات لازم در این باره براساس استانداردهای بین‌المللی به عمل آمد.

وی افزود: مرجع نظارتی هنگ کنگ نیز گزارش نهایی ارائه شده توسط موسسه منتخب را معتبر و آمادگی شعبه برای آغاز فعالیت بانکی را مورد تایید قرار داد و به این ترتیب موافقت خود را با شروع فعالیت شعبه هنگ کنگ Melli Bank (PLC)اعلام کرد. حسین‌زاده گفت: Melli Bank (PLC) لندن نیز از ۲۴ شهریور ماه جاری ( ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۷ ) اعلام موافقت مرجع نظارتی بانکی هنگ کنگ برای شروع فعالیت شعبه هنگ کنگ را با درج اطلاعیه‌ای در سایت خود به آگاهی عموم رساند و بدین ترتیب این شعبه، هم‌اکنون آمادگی ارائه هرگونه خدمات بانکی را برای مراجعین و درخواست کنندگان دارد.

وی تاکید کرد: مواردی از جمله دریافت تاییدیه مربوط به شروع فعالیت شعبه، نیازمند حل و فصل موانع پیچیده و متعددی برای تامین رضایت و موافقت مسئولان نظارتی هنگ کنگ بود که با تلاش کارکنان این بانک این مشکل رفع شد. حسین زاده ادامه داد: البته در این رابطه نمایندگان Melli Bank (PLC)دیداری نیز با سرکنسولی کشورمان در هنگ کنگ و ماکائو داشتند و مراتب قدردانی خود را از مساعدت‌های صورت گرفته اعلام کردند.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 28730 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید