پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8074 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ | ارسال توسط :
171 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

سید ابوالفضل جباری متکازینی در ۱۳۶۲/۱۰/۱۰ در شهرستان بهشهر ، در خانواده ای از قشر متوسط و نیز سنتی و مذهبی متولد شد، پدرش کشاورز بود و مادرش نیز همچون همه خانواده های سنتی مسئولیت خانه داری و تربیت فرزندان را به عهده داشت. وی دوران ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان خود را نیز در همین شهرستان سپری […]

سید ابوالفضل جباری متکازینی در ۱۳۶۲/۱۰/۱۰ در شهرستان بهشهر ، در خانواده ای از قشر متوسط و نیز سنتی و مذهبی متولد شد، پدرش کشاورز بود و مادرش نیز همچون همه خانواده های سنتی مسئولیت خانه داری و تربیت فرزندان را به عهده داشت.

وی دوران ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان خود را نیز در همین شهرستان سپری نمود و در سطح تحصیلی عالی قرار داشت.

با اینکه از همان دوران کودکی (۲ سالگی) پدرش را از دست داد اما علاقمندی هایش در حوزه های فرهنگی – هنری و ورزشی موجب شد تا در مسایل اجتماعی مشارکت داشته باشد.
مسجد و پایگاه بسیج محل، از جمله جاهایی بود که اوقات فراغت اش را میگذراند و شاید همه اینها باعث شد تا از همان دوران کودکی مورد توجه معنوی و تشویق سیدالعلماء مازندران حضرت آیت اله جباری قرار گیرد.

اما همه این ها ذهن پویای او را راضی نکرد و از سال۱۳۸۵با عضویت داوطلبانه در بهزیستی جهت کمک رسانی به وضعیت معیشت مددجویان مسیر و اهداف زندگی اش را گسترده و متعالی تر کرد.
روحیه بالای حضور وی در مجامع عمومی از او انسانی معتمد ساخت تا در بیشتر اوقات در نقش راهبر و بالادست گروه های مختلف اجتماعی قرار گیرد.

وی متاهل و دارای یک فرزند است که در سال ۱۳۸۷ در مقطع «کارشناسی جغرافیا» فارغ التحصیل شد و در این سال با «شرکت شهرسازی خود آوند تهران» همکاری خود را آغاز نموده و به موفقیت های چشمگیری به کمک همکاران شرکت دست یافتند.

همچنین، در سال ۱۳۹۲ موفق به اخذ مدرک «کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری» شد و هم اکنون در مقطع کارشناسی رشته حقوق هم مشغول به تحصیل می باشد ضمن اینکه دبیری انجمن علمی و مشارکت در امور بسیج از فعالیت های جنبی زمان تحصیلش بوده است.
ورود او در رشته های تحصیلی مختلف و کسب زمینه های لازم برای ورود به عرصه مشاغل باعث شد تا هم اکنون به عضوی از انجمن شهرسازی ایران و نیز مرکز معماری ایران درآید و به عنوان نماینده و مشاور شرکت شهرسازی خودآوند تهران در مازندران (بهشهر) و نیز نماینده و مشاور شرکت مهندسین مشاور اساس اندیش نارین به فعالیت بپردازد ضمن اینکه در فعالیتهای اجتماعی نیز اکنون به عنوان عضو جمعیت همیاران بهزیستی مازندران ونیز مشاور موسسه اندیشه فرج در آمده است.
سوابق و دغدغه های او در آستانه انتخابات پنجمین دوره شورای شهر باعث شد تا خود را برای ورود به این عرصه آماده ببیند و برای تحقق اهدافی که در ذهن می پروراند خود را به آرای همشهریان بگذارد تا شاید بتواند با توجه به تحصیلات و تجربیاتی در حد خود از این منظر نیز به اصلاحات مد نظر خود دست یابد.

جباری

گفتنی است بر اساس نظرسنجی های عمومی وی با اقبال عمومی همراه بوده و  پیش بینی می شود شانس حضور در جمع اعضای شورای شهر شهرستان بهشهر را دارد.

پایان خبر – ف م

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8074 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید